8 Reacties
één jaar geleden
Ik denk dat het heel persoonlijk is. Bij mijn eerste zwangerschap was ik misselijk tot week 19 en moest ik ook veel overgeven.
Bij mijn tweede zwangerschap wel misselijk tot week 21 en soms nu met 23 weken ook dat ik moet stoppen met eten. Maar ik gaf deze zwangerschap wel veel minder over. In het algemeen niet meer dan 1 keer per dag, en vaak ook maar een paar keer in de week en uiteindelijk maar 1 keer per week. Terwijl ik de eerste zwangerschap niks binnen hield van eten en meerdere keren moest overgeven op een dag.
Ik ging nu wel gelijk naar acupunctuur tegen de misselijkheid, omdat dit de eerste keer werkte. Dus misschien heeft dat nu weer geholpen.
één jaar geleden
Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 2 dagen misselijk geweest (jongetje) inmiddels 36 weken zwanger van een meisje en ik ben 8 weken lang ziek geweest vanaf week 6 tot week 14 toe, daarna kreeg ik de vele maagzuur erbovenop en dat is niet meer weggegaan😬
één jaar geleden
1e zwangerschap jongetje tot week 13.
2e zwangerschap meisje tot week 16
één jaar geleden
Eerste zwangerschap jongen tot 16 weken erg misselijk geweest en nu ondertussen 22 weken zwanger van een meisje en maar 1 week misselijk geweest wat toen waarschijnlijk van spanning kwam.