8 Reacties

één jaar geleden

Niks Haha Doet ze zelf wel denk ik 😛 Ze heeft genoeg speelgoed waarmee dat kan en potloden inmiddels (die vaak nog in haar mond verdwijnen) en met het eten doet ze ook oefenen :) Ook met bijvoorbeeld rozijntjes enzo

één jaar geleden

Leuk speelgoed aanbieden dat de fijne motoriek stimuleert (bijvoorbeeld van die knoppuzzels, blokjes, houten diertjes…) en veel zelf laten doen, van eten tot helpen met klusjes. Dingen die je waarschijnlijk vanzelf al doet 😊

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Niks Haha Doet ze zelf wel denk ik 😛 Ze heeft genoeg speelgoed waarmee dat ...
Hahaha ja die potloden. Puntje natmaken dan tekenen🤣🤣

één jaar geleden

Knoppuzzels, potloden en pennen onder toezicht geven. Onze dochter is een miep ook, ze pakt pluisjes en de haren vd katten (ik stofzuig gewoon iedere dag) tussen duim en wijsvinger dus die fijne motoriek stimuleert ze zelf ook🤣

één jaar geleden

Reactie op Kira20

Knoppuzzels, potloden en pennen onder toezicht geven. Onze dochter is een ...
Kattenharen en pluisjes zijn hier ook een topper 😃😃

één jaar geleden

Ik probeer heel veel maar hij doet nog geen blokjes stappelen. Als je hem iets geeft pakt hij het wel maar daarna ligt alles op de grond 🤣

één jaar geleden

Reactie op Agneetje80

Ik probeer heel veel maar hij doet nog geen blokjes stappelen. Als je hem ...
Dat doet hij hier ook nog maar heel soms hoor. 😊 Af en toe voordoen/samen doen en verder lekker zn gang laten gaan, dan komt het vast vanzelf wel.

één jaar geleden

Oh hagelslag. Goeie oefening. Hij krijgt wel eens n beschuitje met hagelslag alles wat ernaast valt pakt hij met 2 vingers op en snoept t op.