7 Reacties

één jaar geleden

Ieder kindje is anders en zeker weten doe je het nooit. Je kan het opruimen en mocht hij weer regelmatig flessen willen in de nacht kan je het er weer bij pakken? Is niet heel veel werk lijkt mij?

één jaar geleden

Ik ben wel even geïnteresseerd hoe jij die flesjes maakt met de flessenwarmer snachts? Doe je dan de juiste hoeveelheid water savonds in het flesje en zet je de flessenwarmer dan aan zodra de baby wakker wordt en daarna poeder erbij? Ik heb nooit een flessenwarmer gehad (onze baby heeft nadat ze 6 weken oud was nooit meer snachts om melk gevraagd dus alles is hier al lang opgeruimd) maar zit even te denken aan een eventuele volgende baby hoe ik het dan zou doen.

één jaar geleden

Reactie op Pien1987

Ik ben wel even geïnteresseerd hoe jij die flesjes maakt met de flessenwarm ...
Ik heb een flessenwarmer die een standje heeft dat de fles altijd op de juiste temperatuur is. Ik vul de flesjes (ik neem er altijd 3 mee naar boven, 1 als laatste fles savonds, 1 voor in de nacht als het moet en 1 voor sochtends) en ook het poeder zit in de poedertoren zodat ik het alleen maar erin moet doen en niet snachts de schepjes moet gaan tellen 😉 dus stel dat mn zoontje snachts nog wil drinken hoef ik maar gewoon het flesje uit de al warme flessenwarmer te halen en het poeder erbij te doen

één jaar geleden

Wij hadden altijd heet water in een thermoskan, koud water en poeder boven staan. Toen hij 10x niet meer kwam heb ik het gewoon niet meer mee naar boven genomen. Sinds 1,5maand krijgt hij sowieso geen poedermelk meer. Als ik hem nu in de nacht niet rustig krijg moet ik dus sowieso de melk uit de koelkast halen beneden en in de magnetron doen😅 komt bijna nooit meer voor. Wij hadden, omdat ik fulltime kolfde, trouwens wel een mini koelkastje op zolder waar de afgekolfde melk in stond. Dus dat zou ook nog een optie zijn met gewone melk/flessenwarmer.

één jaar geleden

Reactie op zeratje

Ik heb een flessenwarmer die een standje heeft dat de fles altijd op de jui ...
Welke flessenwarmer was dat? Die liet je dus de hele nacht aan staan?

één jaar geleden

Reactie op Pien1987

Welke flessenwarmer was dat? Die liet je dus de hele nacht aan staan?
Jep, is van philips avent maar heb die van mijn zus gekregen geen idee welke het juist is

één jaar geleden

Geen idee hoe je dat weet maar hier slaapt hij al heel lang door snachts. Als hij snachts wakker word krijgt hij dus ook geen fles maar troosten we hem gewoon en soms laten we hem gewoon even gaan en valt hij vanzelf weer in slaap binnen 10 minuutjes.