7 Reacties

één jaar geleden

Oh meid ik ben zo blij voor je dat je nog borstvoeding geeft prachtig 😍😍😍 nou wij waren dus in bad…… hoek tandjes hè, heel bad vol diarree 😂😂😂

één jaar geleden

Gelukkig op de opvang, maar; ik had mn dochter van de week geen romper aan gedaan omdat het warm was. Op de opvang waren ze vergeten om de slaapzak achterstevoren aan te trekken. Gevolg; dochter wakker na slaapje, is even lekker met haar handen in de luier gegaan en heeft alles, maar dan ook alles onder gesmeerd, inclusief zichzelf🫠

één jaar geleden

Mijn zoontje had afgelopen week onverklaarbare diarree. Verder was hij gewoon zichzelf. Ik heb denk ik wel 60 luiers moeten verschonen in 5 dagen tijd, en hoeveel ik wel niet heb moeten wassen.. echt bizar hoeveel er uit zo'n kleintje komt! In de ochtend heb ik hem maar gewoon bij mijn man onder de douche geschoven, zodat ik 1 luier minder had 🫠

één jaar geleden

Die keer dat ons kereltje aan het projectielkotsen sloeg en ik dacht hem nog ff gauw naar de badkamer te kunnen brengen 😩 Hij spuugde dus alles eruit op de overloop. Het kind, ik, de vloer, de muren naar boven, de muren naar beneden, 2 trappen en 3 deuren onder de kots. Overal kots. Een kotsinferno was het. Ik heb zeker 5 minuten verdwaasd staan staren want m'n hersens konden het gewoon niet verwerken 😅 Na de 5 minuten bezinning ons zoontje schoongemaakt en veiliggesteld en aan de poets gegaan. Wat een ellende was dat zeg.

één jaar geleden

Net 4 dagen buikgriep achter de rug… need I say more 🤪? Inclusief in bad zetten om 2 uur ‘s nachts om hem schoon te maken…. Jeah right 💩🤣

één jaar geleden

Hier een meisje met buikgriep die vannacht eerst dr bed vol had gekotst en daarna alles onder had gescheten. Zelfs door de slaapzak heen gelekte diaree. 2x heel t kind en bed kunnen verschonen in 1 nacht.

VRIEND

één jaar geleden

Hè wat naar, al die buikgriep! Hopelijk is dat gauw weer over