24 Reacties
één jaar geleden
Reactie op taartjes1234
De onze dus al om 6 uur. Ik denk dat dat deels te maken heeft met het feit ...
Ja ik kan me daar wel enigszins in vinden. Alleen het uitstellen tot 11.00 werkt hier dus niet. Dan slaapt hij zo kort dat hij aan het eind vd dag weer moet slapen en daardoor de avond een drama is. Ik denk dat ik het ochtend slaapje steeds korter maak
één jaar geleden
Hier wisselt het heel erg hoelaat onze dochter wakker is. Soms als ze wel 2 slaapjes heeft gedaan is ze de volgende ochtend om 8 uur wakker maar soms ook op 1 slaapje al om 5.15. zoals vandaag het geval was.
Zoals ik al eerder zei ik pas me gewoon aan op haar behoefte als ze moe is gaat ze naar bed dit werkt voor ons goed. Haar avond bedtijd blijft wel gewoon elke dag rond 7 uur.
één jaar geleden
Ons zoontje is ook 19 maanden en heeft gisteren voor het eerst zelf zijn eerste ochtend dut geskipt en alleen om 13u een uur geslapen. Als ie dat vandaag weer doet: top. Als toch echt eerder moe: dan maar weer 2 dutjes. Wij zijn tot nu toe altijd meegegaan in zijn ritme en op den duur zijn er altijd dutjes 'afgegaan'.
Wellicht is jullie zoontje met een grote ontwikkeling bezig en heeft hij daarom weer tijdelijk meer slaap nodig?
één jaar geleden
Vrijdag op de opvang wilde hij ineens s middag niet slapen en was bedtijd echt erg - zo oververmoeid! Toen was de vrijdag op zaterdag echt een slechte nacht waardoor hij de ochtend uitsliep. Daardoor lukte het om hem tot 12 uur wakker te houden! We zijn nu twee dagen verder en tot nu toe gelukt om steeds tot minstens 12/13 uur wakker te houden. Hij lijkt dat nu al weer aardig op te pakken dus nu proberen vol te houden. Bedtijd is echt al veel makkelijker en ook al later wakker in de ochtend