7 Reacties

één jaar geleden

Hier ook. Heel gespannen ook tijdens de seks. Ik beleef er niet zoveel ‘plezier’ aan zelf. Ik ben wel bevallen middels een keizersnede dus ik weet niet wat het bij mij is…

één jaar geleden

Ben je toevallig ook gehecht? Ik had een flinke knip. Na 10 weken nog niet hersteld en moest er een deel opnieuw 😒. Ik heb ook nog steeds last precies wat jij omschrijft

één jaar geleden

Een bekkenfysio kan je hier bij helpen, je bent zeker niet te laat!

één jaar geleden

Hier het zelfde. Tot we na 11 maanden samen eens een blowtje gerookt hadden en toen seks hadden. Ineens nergens last van. Ik maakte mezelf van te voren al druk en kon me maar moeilijk ontspannen. Nu gaat t weer als vanouds. We doen t alleen maar als ik mezelf er volledig aan kan overgeven.

één jaar geleden

Ja ik heb er ook nog altijd last van en ben tot 2 maanden geleden altijd naar de bekkenfysio geweest maar dit heeft bij mij helaas niet geholpen. Ik denk dat ik nog hele erge last heb van het litteken van de knip, maar ik hoop ook dat het snel weer normaal is.

één jaar geleden

Herkenbaar! Het voelt nog steeds “strak” daar onder. Ik ben wel bij de bekkenfysio geweest om te checken. Wel een aanrader! Sowieso goed om te checken hoe t is gesteld met je bekkenbodem. Ben er wel achter dat het ook te maken heeft met het kunnen ontspannen (bij mij dan) Heb nu ook kunnen accepteren (en dat is voor mij echt een opluchting) dat seks niet alleen draait om penetratie. Dat maakt het echt wat laagdrempeliger en zorgt er voor dat we weer vaker seks hebben.

één jaar geleden

Nee het ligt hier niet aan inspanning.. heb ook een knip en scheur gehad. Het zijn bepaalde houdingen die pijnlijker zijn en gewoon echt onmogelijk voelen. Scherpe pijn. Kan soms oke zijn en dan een paar centimeter naar andere houding doet pijn