6 Reacties

één jaar geleden

Wil je van de fles af? Dus dat hij uit een beker drinkt? Of wil je van de melk af? Hier doet ze beide nog sochtends en savonds. Heb er geen probleem mee :) Ben al blij dat ze lekker drinkt, want voor de rest drinkt ze niet veel overdag

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Wil je van de fles af? Dus dat hij uit een beker drinkt? Of wil je van de m ...
Nee van de fles. Tis ook niet erg dat hij die drinkt. Maar zou t zelf wel lekker vinden als ik m eerst op me gemakkie ff aan ken kleden enzo en dan aan t ontbijt. Tis meer het idee dan dat het noodzaak is of iets 😜

één jaar geleden

Nee van de fles. Tis ook niet erg dat hij die drinkt. Maar zou t zelf wel l ...
Hm.. ik kleed m’n dochter vaak eerst aan en dan krijgt ze haar fles 😂 Soms krijgt ze hem zelfs tijdens het aankleden, maar ook vaak dat ze nog even lekker bij ons op bed komt en haar flesje komt drinken :) Als ik minder tijd heb, dan krijgt ze hem tijdens het ontbijt of tijdens het omkleden, maar tijdens het ontbijt drinkt ze hem vaak niet helemaal leeg. Sowieso ligt ze vaak nog wel een half uur te spelen in bed voordat ik naar haar toe ga (ligt eraan hoe laat ze wakker wordt).

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Hm.. ik kleed m’n dochter vaak eerst aan en dan krijgt ze haar fles 😂 Soms ...
Jaa spelen in bed doet ie ook vaak nog n half uur. Hij is ook altijd vrolijk tot ik m aan wil kleden of wanneer hij beneden komt. Dan is t eerst gillen tot die fles er is. Hij drinkt overdag wel heel goed (iets te soms 🤣). Wie weet geeft ie ooit zelf aan die fles niet meer te willen 😋

één jaar geleden

Jaa spelen in bed doet ie ook vaak nog n half uur. Hij is ook altijd vrolij ...
Hahah ja dat herken ik niet (gelukkig) 😅 Wel dat als de fles in beeld is en nog even opgewarmd moet in de ‘Pieppieppiep’ dat ze dan gaat piepen, maar dat is 100 keer uitleggen dat hij er zo aankomt en even warm moet worden denk ik.. dat gaat vaak al wat beter dan eerst 😛 Misschien dat uitleggen dat het ‘straks bij het ontbijt’ komt ook werkt? Niet meteen natuurlijk, maar na een week ofzo? Dat hij dat dan gaat snappen??

één jaar geleden

Zo doen we het nu ook met de speen. Ze lijkt nu goed te snappen dat de speen voor in bed is en niet voor tijdens het spelen (ze had een poosje denk ik last van een sprong, dus toen had ze overdag ook vaak een speen in). De speen ligt nu als ze wakker is altijd op de plank boven de commode. Ze mag hem dus alleen als ze naar bed gaat (en met verschonen als het nodig is en als ze echt moe/ziek is hahaha)