14 Reacties
één jaar geleden
Hier hetzelfde, als je maar even wacht met een hapje geven, of een flesje halfvolle melk geven is het jammeren. Ik denk dat het super te maken heeft met sprong 9.
Mijn ouders zeiden ook dat ik vroeger zo was, vooral rond etenstijd. Ik denk dus dat het erbij hoort en dat het weer overgaat ❤️
Zo hou ik het vol in iedergeval 😅
één jaar geleden
Herkenbaar... niet echt tips alleen geruststelling mijn oudste was exact zo en na een jaar of 2 wou ze uit het niks helemaal niks meer alles was bah... ze is nu bijna 4 en eet "normaal" zonder zeuren en met dr eigen grens die ze prima weet😊 nu hebben we weer zo levensgenieter als het om eten gaat en ook dat miepen soms al als dr hap nog in dr mond zit moet ze al de volgende.... ik geef dr eten op is op en dan leid ik dr gelijk af met Iets anders
één jaar geleden
Zelf eten een optie? Mijn dochtertje mag ik al een aantal maandjes niet meer helpe dan word ze boos😂😂 dus dan eet ze maar zelf haha
één jaar geleden
Herkenbaar ☺️ die van ons is 14 maanden en kan er ook niet tegen als ze moet wachten omdat we haar eten nog een beetje aan het prepareren zijn (in stukjes snijden, blazen voor afkoeling, besmeren...) En als wij eten moet en zal ze meedoen 😅... Wij zijn ook heel blij dat ze zo geniet van eten en drinken, maar hebben helaas geen tips voor het jammeren, daar ben ik ook nieuwsgierig naar! ... Ik ga ervan uit dat ervaring hen zal leren dat het eten welk komt met of zonder jammeren 🤷♀️?
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Zelf eten een optie? Mijn dochtertje mag ik al een aantal maandjes niet mee ...
Hier propt ze dan door en door... tot ze gaat spugen😕 dus ik laat vaak zelf eten in delen dat voor dt neerleg en de volgende krijgt als ze alles weg heeft gekauwd maar poeh dan word ze boos🙈
één jaar geleden
Ik geef haar trouwens haar brood gewoon in haar handen zodat ze zo snel of langzaam kan eten als ze zelf wilt. Met avond eten wil ik het liever zelf doen omdat het nu nog een zooitje wordt als ze het zelf doet.
Ik ben wel al bezig met oefenen zodat ze het straks zelfs kan maar nu nog niet helemaal zel😅f
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Hier propt ze dan door en door... tot ze gaat spugen😕 dus ik laat vaak zel ...
Hmm ja dan is het lastiger idd ik snap het
één jaar geleden
Reactie op Daphne90
Ik geef haar trouwens haar brood gewoon in haar handen zodat ze zo snel of ...
Haha ja het geeft een zooitje maar ze leren er wel van😃 en als je een kind hebt zoals de mijne😅 ze word boos als.ik wil helpen dan gooit ze met haar bord en/of eten enz dus hier weinig keus haha dan maar zelf🤣🤣🤣
één jaar geleden
Reactie op Marion85
Nou.. Ook een paar keer geprobeerd. Geen succes helaaz, hij duwt dan teveel ...
Kolkalzen is in principe niet fout, dan weten ze zelf dat er niks meer bij kan en daar leren ze van.
Voor tips: volg solidstarts op instagram, ze hebben veel handige tips over zelf eten
één jaar geleden
Bij ons ook. Naar mijn idee is ze op zoek naar een grens. Wat is voldoende en wanneer stopt het. Wij geven duidelijk aan dat het op is en klaar met eten. In het begin was dit even doorzetten, maar uiteindelijk snapt ze wat we bedoelen en dat het genoeg is geweest.