6 Reacties
één jaar geleden
Ik zou niet weten waarom je je zorgen moet maken 😊 Zolang hij blij en actief is, drinkt en regelmatig volle plasluiers heeft, is er niks aan het handje. Dat eten komt vanzelf weer goed 👍🏻
één jaar geleden
Reactie op Emma1205
Dankjewel voor je lieve berichtje. Stel me denk ook beetje aan maar is niks ...
Ahhh dat snap ik helemaal! Laatst had ons mannetje een buikgriep virus en leefde hij 3 dagen op water en soepstengels, hij hield niks anders binnen. Op een gegeven moment had ie na een hele nacht slapen 's ochtends zelfs een droge luier.. Nooit eerder meegemaakt. Dan ga je je echt zorgen maken. Maar alles is gelukkig goedgekomen en hopelijk knapt jouw ventje ook gauw weer op. Hou hem maar goed in de gaten lieve mama 😊
één jaar geleden
Zou me geen zorgen maken hoor. Je kindje zal zich misschien nog niet zo lekker voelen. Of gewoon geen trek. Zolang hij vrolijk is plasluiers heeft en niet suf niks om je zorgen over te maken.
Mijn zoontje is zelf ook ziek heeft gister amper gegeten. Zelfs zn fruit wilde hij niet terwijl hij daar altijd n grote obsessie voor heeft
één jaar geleden
Reactie op Emma1205
Het gaat gelukkig inmiddels weer wat beter. Zijn eetlust is nog niet helema ...
Vandaag ook met mijn zoontje bij de huisarts geweest. Omdat hij al een paar dagen koorts had en wilde de oren en keel gezien hebben omdat hij vaker een oorontsteking of keelp heeft en heeft dan baat bij antibiotica. Dus dacht laat ik het voor zijn met Pasen. Maar de huisarts zei ook eten is niet belangrijk, maar alle vocht is geoorloofd. Dus mocht die van mij slecht water drinken op een dag dan krijgt hij waterijsjes of Roosvicee krijgen.
Maar fijn dat het weer wat beter gaat. Heeft helaas ook tijd nodig.