6 Reacties
één jaar geleden
Wij rijden tegenwoordig vaak wel tijdens niet-slaapuurtjes
Gaat prima hier
Maar ze is al sinds haar geboorte gewend om zulke stukken te rijden (opa’s en oma wonen op 1-1,5 uur rijden).. toen sliep ze vaak, maar nu weigert ze ook wel vaak om te slapen (ook tijdens slaaptijd 😛)
Ze blijft meestal wel vrolijk rustig kletsen en rondkijken
één jaar geleden
Mijn zoontje slaapt niet echt meer in de auto, behalve als we s'avonds rijden en hij moe is. Dus ik rij juist in de wakkertijd en leg hem waar we op bezoek zijn dan op bed om te slapen.
één jaar geleden
Mijn ouders wonen op die afstand, meestal rijden we tijdens haar dutjes tijd erheen en slaapt ze de gehele afstand en tijd van de rit. Aangezien we het niet altijd kunnen timen rijden we ook wel eens na of voor haar slaapjes. Vaak is ze dan een gedeelte wakker en doet ze een kort slaapje extra in de auto.
Als we in de avonden terugrijden zorgen we ervoor dat ze haar pyjama al aan heeft met dekentje over zich heen. Dan bij thuiskomst zo overleggen in slaapzakje en naar bed. Meestal wordt ze wel even wakker maar slaapt ze alsnog door!
maaaaar makkelijke slaper hier dus kan me voorstellen dat dit niet bij iedereen zo gaat hahahah