Hallo dames,
Laat ik beginnen met zeggen dat ik tot nu toe geluk heb met het slapen van onze zoon.
Sinds een aantal weken/maanden is het wel wat onrustig. O.a: niet alleen in slaap willen vallen, bij wakker worden in de nacht niet alleen verder kunnen/willen slapen, meerdere keren wakker worden en later in slaap komen of juist na een uur weer klaarwakker zijn. En uiteraard was er op sommige dagen gewoon niks aan de hand.
Ik begrijp heel goed dat het er deels gewoon bij hoor en normaal is, maar nu is er elke avond/nacht wel iets. Hij wordt altijd wakker na een paar uur en dan nemen we hem bij ons op de kamer (in het campingbedje anders slaapt niemand meer).
Sinds een paar dagen is er bij gekomen dat hij om 5 uur wakker wordt. Dat vind ik écht te vroeg om te functioneren. Laten liggen heeft geen zin omdat hij binnen de kortste keren aan het huilen is.
Iemand wellicht tips of herkenning? Ik ben inmiddels ook weer 21 weken zwanger en maak me een beetje zorgen over wanneer de baby er is of wanneer ik hoog zwanger ben.