628 Reacties

3 jaar geleden

Fijn positieve vibes! Hier genoeg kwaaltjes maar o zo over voor one kleine spruit! Gepland en zeer gewenst! Kan niet wachten om het ons zoontje van bijna 4 te vertellen, die vraagt al 2 jaar om een broertje of zusje! Kan niet wachten om zijn reactie te zien! 🥰

3 jaar geleden

Wt leuk hier vandaag precies 6weekjes a.s dinsdag eerste echo 🥰 hier wel al kwaaltjes gevoelige tepels en ook af en toe alsof ik een brok in me keel heb zitten en me haar is super vet heel snel maar hoort er allemaal bij 😊

3 jaar geleden

Reactie op Julie18990

Fijn positieve vibes! Hier genoeg kwaaltjes maar o zo over voor one kleine ...
Gefeliciteerd! Wat zal die blij zijn😁

3 jaar geleden

Fijne topic! Ik stond bijna op het punt om deze app te verlaten. Omdat er best wel veel negatieve topics werden geplaats! Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. Ik heb 17 maart mijn 1e echo kan niet wachten.

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Gefeliciteerd! Wat zal die blij zijn😁
Jij/jullie ook gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Miri89

Fijne topic! Ik stond bijna op het punt om deze app te verlaten. Omdat er b ...
Hopelijk kunnen we je hier erbij houden😅 ik denk als de "magische" 12 weken voorbij zijn de onzekerheden bij de meeste ook afnemen!

3 jaar geleden

Helemaal mee eens! ☀️

3 jaar geleden

Ik zit op een mega roze wolk🥰🥰 ik wil kleertjes kopen en alles al gereed maken🙈😅 nesteldrang lijkt het gewoon op haha, hoe is jouw vibe en stemming?☺️

3 jaar geleden

Ik zit op een mega roze wolk🥰🥰 ik wil kleertjes kopen en alles al gereed ...
Haha heerlijk ik ben 13 weken bevallen van me zoontje ja geloof het of niet😅 dus alle babyspullen zijn nog volop in gebruik zal veel doorschuiven ben wel heel benieuwd of het een meisje of jongen word heb namelijk ook een oudere dochter en de meisjes kleren liggen allemaal opgeborgen lijkt me heerlijk om weer door te pluizen en owja die had ze toen aan stond haar zo schattig momenten 🥰

3 jaar geleden

Ik had ook bijna de app verwijderd door veel onzekerheid en negatieve topics. Ik merkte dat ik er zelf heel onzeker van werd dat ik het gevoel had bijna niet te kunnen genieten. Vandaag 6+3 weken, weinig kwaaltjes.

3 jaar geleden

Wat heerlijk zeg gefeliciteerd!! En wat een goede topic 😊😊 hier ook voor het eerst zwanger, morgen 5 weken. Zo spannend allemaal, en ook hier geen kwaaltjes!

3 jaar geleden

Only positive vibes🥰

3 jaar geleden

Hier 5+3 zwanger van de tweede. En gelukkig nog niet misselijk 🤞 ook zo geen zin in 🙈 Over 2,5 week de eerste echo, zin in!!!

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Haha heerlijk ik ben 13 weken bevallen van me zoontje ja geloof het of niet ...
Haha owjeeee!😆❤️ wel gaaf zeg! En handig haha kan je alles direct gebruiken en anders lekker speuren door kleertjes van je dochter🥰☺️ het wachten duuurt zo langg🥴 heb zoveel zin in de eerste echo!

3 jaar geleden

Haha owjeeee!😆❤️ wel gaaf zeg! En handig haha kan je alles direct gebruike ...
Zeker 11 maanden verschil straks😅 maar ze zullen heel veel aan elkaar hebben als ze ouder zijn denk ik dan! Pff echt wel he maar na die 9 maanden mag je levenslang ervan genieten🥰

3 jaar geleden

Dit is echt fijn!! Bedankt. Ik ben ook wel toe aan een positieve sfeer ☺️ Vind het al zo spannend en om dan al die berichtjes te lezen.... Helpt niet zo mee. Ik ben vandaag 5+4 en supertrots. Mijn buik groeit al. Was bij m’n zoontje al en nu gaat het nog sneller. Kan niet wachten om het aan hem te vertellen!! Zo leuk om het met hem te delen.

3 jaar geleden

Reactie op Belly2

Dit is echt fijn!! Bedankt. Ik ben ook wel toe aan een positieve sfeer ☺️ V ...
Mooie buikje!! Heeft je zoontje het niet al stiekem beetje door hajah kinderen kunnen soms zoveel doorhebben zonder dat je het zelf doorhebt😂 super leuk als je het samen kan delen wat zou hij trots zijn😊

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Mooie buikje!! Heeft je zoontje het niet al stiekem beetje door hajah kinde ...
Dank!! Ik weet het niet of hij iets doorheeft.. Misschien weet hij het onbewust wel maar vindt hij het “normaal” haha. Zo nuchter zijn kids ook. Hij wordt eind volgende maand 3.

3 jaar geleden

Zal ik ook nog even een positieve duit in het zakje doen: ons eerste kindje kwam niet vanzelf, dus we zijn voor de tweede voor de zekerheid maar op tijd gestopt met anticonceptie. En nu ben ik meteen de eerste maand zwanger! Zo dankbaar! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Zal ik ook nog even een positieve duit in het zakje doen: ons eerste kindje ...
Wauw gefeliciteerd!! Bijzonder he🥰