628 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Belly2

Dank!! Ik weet het niet of hij iets doorheeft.. Misschien weet hij het onbe ...
Haha ja is zeker zo! Leuke leeftijd ook maken ze het echt een beetje bewust mee!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik heb ook op 29 maart de eerste echo! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Mieso

Gefeliciteerd! Ik heb ook op 29 maart de eerste echo! 😍
Spannend! Jij ook gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Julie18990

Fijn positieve vibes! Hier genoeg kwaaltjes maar o zo over voor one kleine ...
Precies hetzelfde hier, wil het mijn zoontje zo graag vertellen 😬

3 jaar geleden

Reactie op Miri89

Fijne topic! Ik stond bijna op het punt om deze app te verlaten. Omdat er b ...
Dit heb ik precies hetzelfde, werd heel onzeker van al de negatieve berichten....

3 jaar geleden

Wat een goed idee! Vandaag alweer 6 weken, met 7,5 week de eerste echo. Kunnen niet wachten :). Zoontje van bijna 2,5 weet het al wel maar snapt er nog niet veel van haha. Verder gaat het hartstikke goed en enorm aan het genieten ❤

3 jaar geleden

Ik zit op een mega roze wolk🥰🥰 ik wil kleertjes kopen en alles al gereed ...
Haha ja die nesteldrang... ik betrapte mezelf gister op ‘ineens lades opruimen en schoonmaken’ 🤣 Heb ik normaal niet perse zin in haha Ga dr maar goed gebruik van maken denk ik😜

3 jaar geleden

Reactie op BunJoy

Haha ja die nesteldrang... ik betrapte mezelf gister op ‘ineens lades oprui ...
Hahaha ja same! 😆🥰 mn vriend zegt ook; wat heb jij ineens met opruimen🥴 hahah hij moet er maar gewoon blij mee zijn

3 jaar geleden

Hahaha ja same! 😆🥰 mn vriend zegt ook; wat heb jij ineens met opruimen🥴 ...
Die van mij houdt wijselijk z’n mond... vindt het wel prettig denk ik🤣

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Haha ja is zeker zo! Leuke leeftijd ook maken ze het echt een beetje bewust ...
Ja precies dat vind ik echt waardevol.. 🤩 Hij praat supergoed en begrijpt veel. Dus we zeggen het pas als we het de wereld in willen hebben 😅

3 jaar geleden

Reactie op Belly2

Ja precies dat vind ik echt waardevol.. 🤩 Hij praat supergoed en begrijpt ...
Haha lijkt me verstandig😅

3 jaar geleden

Joepie een positieve groep!!! Hier 5d1d zwanger en eigenlijk weinig kwalen buiten beetje gevoelige borsten en super moe! En nu stijve buikspieren precies, heel speciaal. Gelukkig (‘nog) niet misselijk want als ik dan voor de klas zou moeten staan 😅 🤢 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Heerlijk die groep! Laat ons allen positief zijn en genieten van de zws ☺️ we hebben het toch niet in de hand, dus laten we van het positieve uitgaan

3 jaar geleden

Ik ben badass geweest vandaag 😂Echt een megaleuk vintage stoeltje weten te bemachtigen. Wil ik heel graag op de babykamer neerzetten straks.

3 jaar geleden

Reactie op Belly2

Ik ben badass geweest vandaag 😂Echt een megaleuk vintage stoeltje weten te ...
Super tof!😍

3 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Zal ik ook nog even een positieve duit in het zakje doen: ons eerste kindje ...
Wat bijzonder! Geniet ervan 🥰

3 jaar geleden

Fijn zo’n topic! Ik zit ook al vol in de nesteldrang. Vandaag alle slaapkamers op de kop gezet, zolder opgeruimd en twee auto’s vol grofvuil weggebracht. Duurt nog 7,5 maanden voordat de baby er is, maar je kan er maar beter vroeg bij zijn😂🙈

3 jaar geleden

Reactie op lottes93

Fijn zo’n topic! Ik zit ook al vol in de nesteldrang. Vandaag alle slaapka ...
Heerlijk toch?! Ik wilde dat ik zoveel energie had 🤣

3 jaar geleden

Goed idee meid ook ff leuk die positieve verhalen ik ben komende dinsdag 7 weken en genoeg kwaaltjes maar hebben we ervoor over 🥰🥰 op 25 maart hebben we de 8 weken echo en mijn vriend is al druk bezig om alles baby proof te maken.... op 5 april zijn we met zijn familie bij elkaar dan zijn ze 25 jaar getrouwd dan gaan we het vertellen( waarschijnlijk met een knuffel of rompertje met tekst voor de liefste opa en oma ) kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen....

3 jaar geleden

En natuurlijk gefeliciteerd dames 😍😍😘❤