14 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier nog lekker rompers. Ik vind ze ideaal. Ga denk ik over als we gaan starten met zindelijkheidstraining
茅茅n jaar geleden
Reactie op WO
Ik heb hempje met een boxershort, maar dat was meer uit noodzaak omdat hij ...
Waauuuwww wat een groot kindje heb je! 馃槄
Ik heb een kleintje hoor, die past nog makkelijk in 74/80 馃槀
Ze draagt nog lekker rompers :)
Had er nog niet eens over nagedacht om over te stappen op een hemd en onderbroek
茅茅n jaar geleden
Hmm, als ik de reacties zie denk ik dat ik voor de zomer ook hemdjes en onderbroeken ga halen. Lijkt me inderdaad wel fijn met het warme weer.
Misschien een stomme vraag, maar ik vermoed met de pamper dat je de onderbroeken wel een (paar?) maatjes groter moet kopen? Ons mannetje heeft rompers maatje 92, dus vermoed dan broekjes in 98 of zelfs 104?
En vroeg me ook af of de onderbroeken niet op de pamper duwen waardoor die makkelijker lekken?
茅茅n jaar geleden
Ik zit nu een maandje met boxer en hemd. Vindt dit veel fijner. Die van mij poept nog wel eens net naast de luier en nu hoef ik alleen maar een schone boxer aan te doen ipv alles uit te doen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op ZDaphne
Hmm, als ik de reacties zie denk ik dat ik voor de zomer ook hemdjes en ond ...
Ik heb bij mijn zoontje zn gebruikelijke maat gedaan. Hij zit qua kleding in 92 en heb alles van de hema in 86/92 en dit is prima. Heeft 's nachts zelf een luier en luierbroekje aan en daar over z'n boxer. Past prima.