14 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb hempje met een boxershort, maar dat was meer uit noodzaak omdat hij de rompers 98-104 niet meer paste. Ik vond een romper altijd erg fijn, maar dit is ook prima!

茅茅n jaar geleden

Ik ging ervan uit dat je 2 delig begint van zodra je start met de zindelijkheidstraining 馃槄

茅茅n jaar geleden

Hier een onderlijveke met boxershort. Vind het gemakkelijker om hem op het potje te zetten als hij een boxershort aan heeft in plaats van een romper

茅茅n jaar geleden

Hier nog lekker rompers. Ik vind ze ideaal. Ga denk ik over als we gaan starten met zindelijkheidstraining

茅茅n jaar geleden

Hier nog gewoon rompers

茅茅n jaar geleden

Reactie op WO

Ik heb hempje met een boxershort, maar dat was meer uit noodzaak omdat hij ...
Waauuuwww wat een groot kindje heb je! 馃槄 Ik heb een kleintje hoor, die past nog makkelijk in 74/80 馃槀 Ze draagt nog lekker rompers :) Had er nog niet eens over nagedacht om over te stappen op een hemd en onderbroek

茅茅n jaar geleden

Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of het in de zomer niet makkelijker is zo hempje+broekje. Me zoontje zit nu in maatje 86.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutje

Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of het in de zomer niet makkelijker ...
Ik vind het persoonlijk gemakkelijker. Zoontje draagt ook maat 86 zowel onderlijveke (hemd) als boxershort en voor deze zomer Oefenbroekjes maat 86

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gietertje

Waauuuwww wat een groot kindje heb je! 馃槄 Ik heb een kleintje hoor, die pas ...
Pfff ja vertel mij wat! 馃槀 zit echt al rond de 104 en dan zijn de rompers echt te strak over z鈥檔 bolle buikje Hihi. Daarnaast is hij gewoon lang net als papa (2.05).

茅茅n jaar geleden

Hier nu nog een romper, maar voor de zomer heb ik boxershorts gekocht. Als het dan warm is kan hij gewoon een shirtje aan met broek en onderbroek. Zonder romper of hemd. Vorig jaar hadden we dan gewoon alleen z'n romper maar dat vind ik nu niet zo leuk meer 馃き

茅茅n jaar geleden

Hmm, als ik de reacties zie denk ik dat ik voor de zomer ook hemdjes en onderbroeken ga halen. Lijkt me inderdaad wel fijn met het warme weer. Misschien een stomme vraag, maar ik vermoed met de pamper dat je de onderbroeken wel een (paar?) maatjes groter moet kopen? Ons mannetje heeft rompers maatje 92, dus vermoed dan broekjes in 98 of zelfs 104? En vroeg me ook af of de onderbroeken niet op de pamper duwen waardoor die makkelijker lekken?

茅茅n jaar geleden

Ik zit nu een maandje met boxer en hemd. Vindt dit veel fijner. Die van mij poept nog wel eens net naast de luier en nu hoef ik alleen maar een schone boxer aan te doen ipv alles uit te doen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Hmm, als ik de reacties zie denk ik dat ik voor de zomer ook hemdjes en ond ...
Ik heb bij mijn zoontje zn gebruikelijke maat gedaan. Hij zit qua kleding in 92 en heb alles van de hema in 86/92 en dit is prima. Heeft 's nachts zelf een luier en luierbroekje aan en daar over z'n boxer. Past prima.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Ik heb bij mijn zoontje zn gebruikelijke maat gedaan. Hij zit qua kleding i ...
Oh goed om te weten, merci voor de reactie. Nu een maatje te groot is nooit weg gegooid, hij groeit er ook wel in, maatje te klein daarintegen