8 Reacties

één jaar geleden

Ik voel je.. hier ook gebeurd toen hij klein was, tegen de waterkoker.. en recent ook een keer op de gaspit. Voelde mij ook zooooo schuldig!

één jaar geleden

Lieverd toch! Wat zal jij enorm geschrokken zijn! Niet schuldig voelen. Deze dingen kunnen helaas gebeuren! Voor nu lekker veel knuffelen. Dikke knuffel ❤️ ben je al naar de HAP geweest of heb je iets van zalf gehaald?

één jaar geleden

Reactie op babygirlnovember

Lieverd toch! Wat zal jij enorm geschrokken zijn! Niet schuldig voelen. Dez ...
Ja hoor hebben de spoed gebeld, laten zien via beeldbellen. We hebben goed gehandeld zei de arts. Zetpil mogen we geven tegen de pijn, maar ze verwachtte dat het morgen al veel beter gaat. Ze slaapt gelukkig lekker.. zou morgen een vet verbandje aanleggen voor de blaren. Bedankt voor je reactie 💟

één jaar geleden

Ik voel je.. hier ook gebeurd toen hij klein was, tegen de waterkoker.. en ...
Vreselijk he, denk nu van oh had ik het maar anders gedaan..

één jaar geleden

Oh lieve mama toch. Moet inderdaad erg schrikken zijn. En we kunnen wel zeggen dat je je niet schuldig moet voelen, maar dat doet je toch hè. Hopelijk kan je er over praten met iemand en krijg je steun van je partner.

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Vreselijk he, denk nu van oh had ik het maar anders gedaan..
Kan je echt niets aan doen.. maar ik snap je wel! ❤️ Deze dingen gebeuren 1x en volgende keer ben je vast extra alert.. maar, een ongeluk zit in een klein hoekje

één jaar geleden

Arme kind kan echt gebeuren en voel je aub niet schuldig. Alsof jij wil dat je kind pijn heeft. Absoluut niet. Hoop dat alles goed gaat lekker veel knuffelen 😘

één jaar geleden

Ah wat rot, dat voelt echt heel naar hè. Ons zoontje heeft toen hij 14 maanden was een grote brandwond op zijn been gehad (waterkoker). Uit ervaring kan ik trouwens zeggen dat het zo snel geneest, bizar. En over je (herkenbare) schuldgevoel: je dochtertje gaat zich gelukkig de brandwondjes of pijn niet herinneren, maar wel dat ze een een papa en mama heeft die voor haar zorgen en troosten als ze pijn heeft en jullie nodig heeft ♥️