11 Reacties

één jaar geleden

Ik zoek ook ideetjes! Zag wel laatst bijv biscuitjes malen in een bak en dan speelgoed erin. Zag ook met rijst ( kleuren met kleurstof) schepjes en bakjes erin. Met spaghetti heb ik ook ooit de oceaan gemaakt (diertjes erin) lekker kliederen!

één jaar geleden

Wasknijpers om een bakje knijpen. Beetje havermout (dit doe ik omdat mijn zoontje nog alles in de mond stopt) of couscous of rijst in een bak en van die kleine houten poppetjes (action!) in de bak en een schepje of lepel erbij.

één jaar geleden

Hier ook begonnen. Het is de onderkant van een plantenbak. Materiaal kan steeds gewisseld worden.Hier vind ze vullen en legen ook erg leuk

één jaar geleden

Bak van action. Poppetjes etc ook van action. Bakjes en Lepels (koffie maatschepje en theelepeltje uit eigen kast. Rijst kan je ook nog kleuren kan je op internet vinden hoe. Ik heb nu wat dingetjes bestelt via grennn.

één jaar geleden

Zit jullie huis daarna dan niet onder de rijst/pasta? Zou hier echt drama zijn

één jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Zit jullie huis daarna dan niet onder de rijst/pasta? Zou hier echt drama z ...
Dat kun je toch makkelijk opvegen/opzuigen?

één jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Zit jullie huis daarna dan niet onder de rijst/pasta? Zou hier echt drama z ...
Inderdaad gewoon gelijk na dat er mee gespeeld is even de stofzuiger er door heen en klaar is kees. De stofzuiger vind mijn dochter trouwens ook hilarisch dus dat is helemaal dikke prima hier

één jaar geleden

Hier ook begonnen ik heb alles van spelerijst.nl

één jaar geleden

Stoppen ze het niet in hun mond?

één jaar geleden

Reactie op Dina-Marie

Stoppen ze het niet in hun mond?
Hier eigenlijk niet nee. Wel eens dat ze de lepel in dr mond wil stoppen. Maar ik blijf er wel naast zitten als we met de rijst spelen. Dus dan zeg ik altijd dat de lepel nu is om te spelen en niet om in de mond te stoppen

VRIEND

één jaar geleden

https://lovevery.eu/community/blog/nl/kinderontwikkeling/vies-worden-is-juist-goed-leuke-speelideeen-voor-deze-fase/?utm_source=email&utm_medium=blog&utm_campaign=5678076