16 Reacties

één jaar geleden

2x per week max denk ik..heel weinig iig

één jaar geleden

1 a 2x per week met n flinke druppel shampo, beetje formaat kidneyboon

één jaar geleden

Misschien 1 keer per week. In mijn mening ook echt niet meer nodig dan dat 😊 der haar is nooit vet en ze smeert er bijna nooit wat in

één jaar geleden

Maar smeert jullie kindje nooit eten in de haren? Ik was de mijne elke dag met shampoo omdat ze haar haren ook altijd laat mee eten 😂

één jaar geleden

Reactie op milk

Maar smeert jullie kindje nooit eten in de haren? Ik was de mijne elke dag ...
Haha jawel, dat gebeurd dus 1 a 2x per week, probeer wat avonden iets minder vlekkend eten te geven

één jaar geleden

Ik was zijn haren nooit met shampoo. Hij gaat twee keer in de week onder de douche, alleen met water.

één jaar geleden

Wij gebruiken vanaf het begin bad foam van naïf, voor haar hele lichaam, dus ook voor haar haren. Ze gaat 2 a 3 keer per week in bad

één jaar geleden

Sinds kort 1x in de week. Smeert niet zoveel in z'n haar.

één jaar geleden

1x in de maand 🙈 ivm jeuk hoofdhuid en schilfers.

één jaar geleden

Elke keer dat ze in bad gaat 😬 Om de 2/3 dagen Ze smeert idd ook vaak appelstroop in haar haar nu Hahah Dus moet soms wel

één jaar geleden

1 a 2 keer in de week. Afhankelijk van idd appelstroop ofzo in het haar. Denk eerlijk gezegd niet dat het heel vaak nodig is, maar doe het sowieso 1x in de week omdat ik het zo lekker vind ruiken haha.

VRIEND

één jaar geleden

Zelden. Misschien eens per 2 weken, als er iets in gesmeerd is of als ik hem sowieso aan het inzepen ben. Hij heeft vrij weinig haar en echt vet kun je het niet noemen.

één jaar geleden

Elke dag. Zijn haar eet ook mee namelijk 😅

één jaar geleden

3x per week, wel met naif shampoo. Ze heeft flink wat haar en vind het wel fris als het gewassen is.

één jaar geleden

2x per week, als ze in bad gaat 😊. Het wordt niet snel vettig, tenzij ze veel gezweet heeft in bed.

één jaar geleden

Ok hier echt weinig 😬 denk gewoon doen wat goed voelt bij jouw kindje :) hangt van zoveel af! Ik denk dat we zijn haartjes met shampoo echt max 8 keer hebben gewassen in zn leven ofzo (nu 1 jaar 1 maand). Hij gaat ook niet veel in bad. Maar hele gevoelige huid hier, veel eczeem, etc. Dus verschilt zo per kindje 😊 ja er komt wel eten in zn haar maar dat spoel ik vooral schoon met water en dat lukt (bij hem) 😄