29 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ja maar dan vooral de avonden.... heel kort slapen na het in slaap vallen en vervolgens uren wakker zijn ondanks dat ze moe is
茅茅n jaar geleden
yess hier ook feest met een normaal goede slaper pff. Volhouden ladies!! Je weet wat ze zeggen.. het is een fase :P
茅茅n jaar geleden
Hier ookal +/- maandje bezig.. heel pittig als je momenteel nog zwanger bent pff 馃サ
Ze was altijd een super goede slaper dus ik had zoveel geluk
Ik hoorde dat er met 15 maanden weer een regressie is?
茅茅n jaar geleden
Hier ookal +/- maandje bezig.. heel pittig als je momenteel nog zwanger ben ...
Klopt idd, i feel you mommy, hier ook zwanger
茅茅n jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Klopt idd, i feel you mommy, hier ook zwanger
Jeetje zeg die schema 馃槶 het gaat maar door en door. De ene is net over (of nog niet eens) en de volgende is aan de gang. Ik wens ons allen succes. Hoever ben jij nu?
茅茅n jaar geleden
Jeetje zeg die schema 馃槶 het gaat maar door en door. De ene is net over (of ...
De 1e paar keer niks van gemerkt maar je kan niet altijd geluk hebben馃槄 vandaag precies 10 weken,
Nachten gaan goed maar ben serieus de hele avond bezig om haar in slaap te krijgen rond 10 uur geeft ze dan op
茅茅n jaar geleden
Afgelopen nacht was hier echt verschrikkelijk wakker van 11 tot 1 en van 3:30 tot 4:30 en vervolgens 5:30 weer en toen maar in bed genomen. Wat doen jullie als ze zo overstuur zijn mijne is niet alleen wakker maar huilt ook echt
茅茅n jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
De 1e paar keer niks van gemerkt maar je kan niet altijd geluk hebben馃槄 van ...
Ah ook nog eens in de eerste trimester.. heb je veel last van kwaaltjes? Gelukkig gaan de nachten wel goed, dan kom je tenminste een beetje aan je rust.
Ik ben 25+2 en ik ben bang voor het derde trimester.. die vond ik het pittigste en nu ook met een kleine erbij die niet slaapt pff
茅茅n jaar geleden
Reactie op ML2eg
Haha, helemaal waar! Hier ook 15 weken ver 馃槈
Ooh lekker 2e trimester! Hoe voel jeje?
Hier 25+2 馃珷
茅茅n jaar geleden
Ooh lekker 2e trimester! Hoe voel jeje?
Hier 25+2 馃珷
Heel eerlijk? Ik voel me zo oud 馃檲 alles doet pijn hihi. De vorige zwangerschap was ik 32kilo bij en mijn spieren/rug zijn hier duidelijk nog niet van gerecupereerd. Maar wel zo blij met de zwangerschap. Ik moet ook direct stoppen met werken dus kan veel rusten en genieten 馃榾
茅茅n jaar geleden
Ah ook nog eens in de eerste trimester.. heb je veel last van kwaaltjes? Ge ...
Ja behoorlijk en momenteel een super spannende zwangerschap ook dus tis allemaal ff blehh maar goed kom ik ook wel weer doorheen
茅茅n jaar geleden
Ochtend slaapje en in de avond slaapt hij sinds 2 dagen niet meer uit zichzelf in. Overstuur en echt hard huilen. Hoelang duurt de 12 mnd regressie nu bij jullie?
茅茅n jaar geleden
Pfff het is inmiddels 3 weken in volle gang hier. Hij valt ineens heeeel moeilijk uit zichzelf in slaap. Iedere keer als ik de kamer uit ga is het staan en huilen in bed. Moet tig keer terug en hem troosten en terug neerleggen. Soms gaat dit wel 1.5 uur zo door. Ik ga niet eens meer naar beneden als ie net op bed ligt. Ga gewoon op de trap de dagelijkse Russische roulette af zitten wachten 馃槀
In de nacht komt ie meestal maar 1x gelukkig en slaapt hij redelijk snel weer. Met af en toe wat slechtere nachten ertussen. Maar wat zal ik blij zijn als deze slaapstrijd weer voorbij is. Kon ik hem maar overtuigen dat slapen zo fijn, dat ie later als ie groot is er geen genoeg van kan krijgen en er maar zolang mogelijk van moet genieten 馃き
茅茅n jaar geleden
Reactie op MinnieMouse
Pfff het is inmiddels 3 weken in volle gang hier. Hij valt ineens heeeel mo ...
Pff 3 weken al jeetje. Ik zit ook elke keer op de trap te wachten en weer terug. Maar hij wordt zo overstuur dat hij ervan moet spugen. Heeft hij altijd al gehad. Ik ga nu met hem op de stoel zitten, 10min later slaapt hij en leg ik hem weg. Ik weet dat dit niet de bedoeling is maar ik ga hem ook niet elke avond laten spugen. Ik probeer het wel hoor maar ik merk bij elke slaapregressie dat hij erna weer keurig uit zichzelf inslaap valt. Hopelijk nu ook weer..
茅茅n jaar geleden
Pff 3 weken al jeetje. Ik zit ook elke keer op de trap te wachten en weer t ...
Ach wat sneu zeg! Maar je doet het verder toch juist heel goed mama? Je kindje is maar 茅茅n keer klein en hij heeft je nodig. In zo'n regressie heeft ie je n贸g meer nodig. Doe wat jouw moederhart je ingeeft en wat voor jullie werkt. Dat is zoals het hoort 馃槉 Alle bullshit regeltjes overboord, je vingers in je oren als anderen het beter weten en je kindje puur geven wat hij nodig heeft. Ik wieg ons kereltje nu ook regelmatig in slaap. Vindt ie heerlijk, ik ook trouwens. En na de regressie slapen ze weer als een roosje 鈽猴笍