29 Reacties
茅茅n jaar geleden
Wij zitten ook midden in de slaapregressie. Duurt nu ook al 3 weken.
Begon met in de nacht steeds tussen 1 en 3 wakker zijn en nu word ze steeds heel overstuur wakker om 4u en krijg haar dan pas in slaap als ze bij ons in bed ligt.
Het begint me echt op te breken. Maar ik blijf volhouden en knuffel haar als ze me nodig heeft en leg haar maar elke nacht bij ons in bed zodra ze zo verdrietig is.
Hoop dat het snel voorbij is!
茅茅n jaar geleden
Al een paar dagen gaat ie slapen zonder de tent af te breken...na 4 weken slaapstrijd. Ik denk dat het voorbij is. Yessss! 馃コ (op naar de volgende regressie) 馃檲
茅茅n jaar geleden
Hier ook slaapregressie, al 2 weken is het 1 grote drama met 2 nachten gewoon door geslapen. Nu zijn ook de ochtend en middag dutjes ruk, eenmal vasthouden oke, maar de beweging met neerleggen is het klaar, vandaag 1 slaapje en ben ruim een uur bezig geweest met 2x daarvoor ook proberen in bed (dikke wallen en gapen en ogen wrijven) nu dus zijn 1e slaapje. Heb zijn bed maar naar peuterstand gezet zodat het niet een hele buiging is om hem neer te leggen, ruim 10 minuten op mijn armen zitten op de grond en rustig neergelegd in bed (nu hopen dat hij er niet uit valt) maar wat een drama.....
茅茅n jaar geleden
Hier ook elke avond/nacht feest afgelopen weken 馃槩 echt aan de bak om haar slapend te krijgen. Iemand nog een tip om wat anders te proberen? Hier blijven we er vooral bij zitten en tegen haar praten als ze gaat huilen, soms zachtjes zingen en af en toe hand op haar buikje leggen 馃馃徎
茅茅n jaar geleden
Het gaat bij ons ruim 1 week alweer goed met slapen. En ineens is hij savonds met het slapen na 30 minuten klaarwakker. 1 tot 1.5uur huilen, zodra ik hem op pak is het kletsen lachen etc.
Iemand die dit herkend?
茅茅n jaar geleden
Gisternacht was het hier ineens raak. Na eindelijk wat betere nachten (zoontje is een slechte slaper) werd ie om 01u ieder (half)uur huilend wakker en koste het ons zo veel moeite hem weer te doen slapen. Terwijl hijzelf inderdaad doodop was en ge茂rriteerd raakte wanneer hij w茅茅r wakker werd. Uiteindelijk om half 6 bij ons in bed gelegd. Toen sliep hij nog 2 uur achtereen.
Hoop zo dat dit nog niet de regressie is (want ben zelf ziek en met kerst voor de deur dubbel k...).