6 Reacties
één jaar geleden
Hier deze nacht een body met lange mouwen, een pyjama shirt en een slaapzak korte mouwen ...
Normaal doen we een body korte of lange mouwen, pyjama lange mouwen lange broek en slaapzak zonder mouwen
één jaar geleden
Hier slaapt mijn zoontje in een hemd+ onderbroek, hele pyjama en het dikke gedeelte van de puckababy. En het is nu rond de 21 graden op z'n kamer.
één jaar geleden
Het word bij ons niet echt warm op de slaapkamer. Dus de temperatuur is rond de 19 graden. Ik doe gewoon een romper bij hem aan en een wat dikkere slaapzak met lange mouwen. Als het van de zomer wel een paar graden warmer word, doe ik de dunne slaapzak met mouwen bij hem aan.
één jaar geleden
Z'n kamertje is nu rond de 21.5 graden en hij ligt in z'n korte mouwen romper in de Hema zomerslaapzak met mouwen. Als het rond de 20 graden is dan krijgt ie nog een dun pyjamatje eronder aan.
Het was voor mij ook even puzzelen hoe of wat. Want de winterslaapzak is nu veel te warm en de zomerslaapzakken die ik heb liggen zijn nog veel te koud (van TerStal, erg dun en zonder mouw).
Die van de Hema zit er precies tussenin en de mouwen kunnen er nog af. Helemaal prima.
Met blote armpjes slapen doen we overigens pas als het nog een paar graden warmer is.