8 Reacties

één jaar geleden

Onze dame slaapt 12 uur snachts, dus klokje rond. Is anders geweest hoor toen ze kleiner was 😅 Misschien heeft jouw kleine het te warm? Onze dame is erg warmbloedig en als we haar te warm kleden slaapt ze slecht. Hier is het ongeveer 18-19 graden in de slaapkamer en ze heeft een lange mouwen romper aan en daaroverheen het herfstdeel van de puckababy 4 seizoenen slaapzak aan. In totaal ongeveer 3.0 tog

één jaar geleden

Reactie op Daphne90

Onze dame slaapt 12 uur snachts, dus klokje rond. Is anders geweest hoor to ...
Heerlijk zeg en fijn! Het is bij ons op de kamer volgens de thermometer vaak rond 16.5 graad.. en hij heeft geen hele warme nek, eerder lauw.. Vind het zo lastig en voel mij soort schuldig omdat ik bang ben dat het straks toch al maanden komt doordat hij het te koud heeft ondanks wat hij allemaal aanheeft.. je zou je het bijna niet voor kunnen stellen

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt vaak van 7.00 tot 7.00 op aan kamer van 18 graden. Maar is een echt koudkleum, heeft een hemd en onderbroek aan. Pyjama (liefst velours) en de volledige 4 seizoenen slaapzak van puckababy 🙈

één jaar geleden

Hier is zijn kamer nu rond de 18 graden. Is ook wel eens 17 maar niet lager dan zet ik de verwarming aan. Hij slaapt in een romper lange mouw, pyjama lange mouw met sokjes (die hij vaak al snel zelf heeft uitgetrokken) en een slaapzak 2 of 2,5 tog met mouwen.

één jaar geleden

Reactie op SE1997

Hier is zijn kamer nu rond de 18 graden. Is ook wel eens 17 maar niet lager ...
Oh en slaapt tussen de 11-12 uur gemiddeld elke nacht. Meestal wel 12 uurtjes maar altijd minimaal 11

één jaar geleden

Hier slaapt ze vaak 11-12 uur Soms wat langer nog Ook vaak met die kou maar 16,5 graad (of kouder zelfs) op de kamer en ze heeft dan een 3,5 tog slaapzak aan zonder mouwen, een romper met korte mouwen en een pyjama/boxpakje met lange mouwen en voetjes (soms een pyjama met shirt met lange mouw en lange broek. Soms doen we dan sokjes aan, maar meestal niet) Is denk ik echt persoonlijk of het warm genoeg is hoor. En het (door)slapen ook.. wij hebben geluk met onze goeie slaapster :)

één jaar geleden

Hier slaapt ze door vanaf 13 maanden. Nu af en toe nog eruit omdat ze schrikt of ineens schreeuwt. Maar dat is misschien 2x per week. Ze heeft een wollen romper met lange mouwen aan, een pyjamabroekje en een 3.0 tog slaapzak met mouwen. Temperatuur is tussen de 17 en 19 graden.

één jaar geleden

Hier een goede slaper, vaak wel 12/13 uur per nacht. Kamer is 19 graden. Hij slaapt in een korte mouwen romper, katoenen pyjama en dunne slaapzak.