Mijn dochter word sochtends altijd nat wakker. Ik heb broekjes al geprobeerd, grotere maat luier, van alles en nog wat. Wel de etos luiers. Moet ik de echte pampers aanschaffen voor snachts ? Ze draagt overdag maat 4+
Hier overdag 5 en s nachts 5+ etos met een broekje van kruidvat erover. Vind het heel zonde 2 luiers maar veel geprobeerd en steeds nat s ochtends. Nu droog s ochtends.
Mijn zoontje had dit ook. We doen nu 's nachts een Pampers Babydry maat 6 aan met daarover een luierbroekje van de Etos maat 5.
Overdag heeft hij maat 5 van de Etos
Bij ons werd hij ook iedere ochtend helemaal nat wakker....😐 ik heb best wel wat dingen geprobeerd. En uiteindelijk bij deze uitgekomen. Zijn nu toevallig ook 2 + 2 gratis bij de Kruidvat! Wat een uitvinding. Iedere ochtend droog!! Heel soms wel eens een ongelukje, maar dat is sporadisch. Ben er heel blij mee
Ik heb ook vanalles geprobeerd maar hij slaapt met zijn billen in de lucht op zijn buik. Sindsdien doen we gewoon een 2e luier er andersom overheen. Dat is de volgende ochtend dan meteen de 1e verschoonluier.
Grotere romper aan misschien? Hier eerst ook grotere maten luiers geprobeerd en hielp niet. Rompers pasten nog wel, maar toch nu over naar een maand groter en nu eigenlijk altijd 'droog'. Wel nog met een maat grotere luier dan overdag.
Thanks voor alle tips. Heb vandaag baby dry pampers gehaald maat 5 bij kruidvat.. ik ben heel benieuwd morgen vroeg. Als dit niet werkt probeer ik de tip ; broekje over de luier.
Ik zweer bij een tweedelig systeem wasbare luiers. In 15 maanden ook maar 1x een vieze romper gehad van diarree. Op de opvang zit hij in normale luiers en moet hij regelmatig een schone romper.?
İk gebruik pampers premium care no 5 bij mijn zoontje van 16 maanden.en bij zijn buikje leg ik twee maandverbandjes erin. Meestal houdt dat het tegen, heel soms nog dat hij alsnog doorlekt.