3 Reacties
één jaar geleden
Ho ik was nog helemaal niet klaar met typen.
Iemand al eens getrouwd met een dreumes er bij?
Ohja en ze loopt ook nog niet dus aahhhrrgg daar gaat haar mooie witte jurkje 😱 heb gelukkig 2 dezelfde hahahah dus kan haar nog een schone aan doen als deze super vies is geworden.
Liefssss
één jaar geleden
Als eerst gefeliciteerd! We gaan duimen voor een prachtige dag!!
Ik ben zelf vorig jaar zomer getrouwd toen onze vent 8 maanden was. We hadden oppas zodat niet onze familie de hele tijd met hem bezig moest zijn en daardoor de ceremonie bijv zouden missen. In de loop van de middag is hij met de oppas meegeweest naar huis en daar gebleven en dat was het beste idee. Hij was helemaal overprikkeld dus langer houden was geen succes geweest.
Daarnaast heb ik een bruiloft van een vriendinnetje gehad met haar dochter van bijna 1,5j erbij en die was er de hele dag bij zonder oppas dus de oma's waren continu met haar bezig omdat ze tijdens de ceremonie de boel al op stelten zette.
Dus mijn advies zou zijn om iemand te vragen van een wat verdere vriendin om op haar te letten (en af en toe even weg te gaan van de drukte) tijdens de dag zodat jouw familie en/of getuige niets hoeven te missen en daarnaast haar niet meer savonds wakker te maken. De dag voor haar is al intens genoeg en dan kan jij lekker genieten van jullie mooiste dag zonder je druk hoeven te maken ;)
Heel veel plezier!
één jaar geleden
Allereerst gefeliciteerd! Wat onwijs leuk, maar kan me ook voorstellen dat het heel spannend is.
Wij gaan volgend jaar trouwen, dus dat is pas over een jaar en dat scheelt heel veel. Maar.....tegen die tijd zijn er 9 kinderen (neefjes en nichtjes!) Die er overdag allemaal bij mogen zijn. En de leeftijden zitten tussen de 0 en 6 jaar.
Weetje wat ik denk? En ik heb het nog niet ervaren he, dus spreek echt vanuit wat ik denk.... dat je het die dag een beetje los moet proberen te laten. En dat is heel lastig, want je wilt dat het perfect is. Maar ik denk dat de 'luchtigheid' van kinderen eromheen juist onwijs mooi is. En misschien wel een tip om idd iemand anders met je kindje te laten zijn tijdens de ceremonie. Of een speelhoekje.
Wij willen tegen die tijd ook een speelhoekje maken. En willen voor alle kindjes een gevuld tasje doen met speelgoed of knutseldingetjes. Zodat ze even bezig kunnen zijn.
Heel iets anders... maar in 2020 was de uitvaart van ons dochtertje. En we hadden gesloten om de kindjes erbij te laten. Ook neefjes en nichtjes. En dat maakte het heel luchtig. En werd bijvoorbeeld een kleed weggelegd vooraan en een stukje uit een boek voorgelezen. Misschien vind je dat iets moois voor de ceremonie? Een klein deel van een sprookje voorlezen wat jouw dochter leuk vindt?
Maar ik snap nog steeds dat je het heel spannend vindt. Probeer te genieten van die dag! Het is jullie dag. Heel veel plezier en ben benieuwd hoe het is gegaan🍀