12 Reacties

één jaar geleden

Ja een paar weekjes terug geweest. Kleine (en wij) vonden het super!

één jaar geleden

Wij zijn 2 weken geleden geweest. Was erg leuk hoor. Door de raampjes van de huisjes kijken en samen in het autootje. Dieren kijken etc. Het was alleen niet zo lang omdat ze in slaap viel.

één jaar geleden

Ja, echt een aanrader! Redelijk veel te doen en zien voor de kleine. Was een hele gezellige dag! 😀

VRIEND

één jaar geleden

Is dat een soort Efteling? Ziet er leuk uit

één jaar geleden

Ben er in april geweest. Was erg leuk! Ze keek haar ogen uit daar! De kinderboerderij daar op het park was ook een succes, lopen tussen de geitjes en de schaap. Ze mocht alleen helaas nog niet in de lieveheersbeestjes bootjes. Dat mag zodra ze 2 zijn.

één jaar geleden

Wij gaan bijna iedere week heen (ik woon er heel dichtbij) M’n zoontje vindt het sprookjesbos erg leuk en de attracties ook al. Ook is er een kleine kinderboerderij. Na 1,5 uur in het park is hij wel echt moe dus dat is ook wel de max voor hem.

één jaar geleden

Super leuk! Ik heb een abonnement en ga regelmatig met de kleine. Ze vindt het echt al heel erg leuk👍😊

VRIEND

één jaar geleden

Ik ben zo blij met deze post! Anders was ik er nooit geweest! We zijn afgelopen zondag hierheen gegaan en hebben zo genoten! De kleine ook, gelukkig.

VRIEND

één jaar geleden

Ik zou wel snel gaan; tot 2 jaar gratis!

één jaar geleden

Hahaha ik ben al geweest, ja ik vond het leuk voor haar hoor alleen best klein. Had het groter verwacht ofzo hahaha

één jaar geleden

Wat fijn trouwens dat jullie het leuk hebben gehad💓

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MommySss

Hahaha ik ben al geweest, ja ik vond het leuk voor haar hoor alleen best kl ...
We hebben niet eens alles gezien. Hij was moe en overprikkeld toen we besloten in te keren. We missen nog het halve Sprookjesbos, maar voor ons was het ook anderhalf uur rijden, dus het was goed zo. De rest komt de volgende keer 😁