9 Reacties

één jaar geleden

Waarschijnlijk last van oor inderdaad. Ofwel haar oor zelf of doordat er een kiesje doorkomt. Zou dat kunnen?🤗

één jaar geleden

Onze dochter gaf ook geen kik, terwijl ze een flinke oorontsteking aan het opbouwen was... Het enige wat zij idd anders deed was aan haar oortjes zitten... Dus misschien wel ja🤷‍♀️

één jaar geleden

Oh ja kiesje! Hij heeft twee tanden boven en onder en daarna hele tijd niets meer. Zou ook kunnen ja. Zal zo Ff checken!

één jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Onze dochter gaf ook geen kik, terwijl ze een flinke oorontsteking aan het ...
Oh joh naar! Ik zit dan te denken om mss preventief een paracetamol zetpil te geven. Hij slaapt nu, maar ik kan natuurlijk morgenochtend kijken hoe het eruit ziet en of hij er nog aan zit. Als hij nu een goede nacht maakt, ga ik hem natuurlijk niet wakker maken

één jaar geleden

Oh joh naar! Ik zit dan te denken om mss preventief een paracetamol zetpil ...
Als hij slaapt zou ik hem er idd niet wakker voor maken... De huisarts bij ons zei dat een oorontsteking ook wel vanzelf geneest, dus mss is de zetpil zelfs niet nodig... Who knows.. Bij ons was het niet waar helaas 😅 wij zijn net klaar met de 2e antibioticakuur & oordruppels. Dinsdag gaan we weer op controle om te checken of we er nu wel helemaal vanaf zijn. Ik denk dat mijn raad is: goed opvolgen en als hij aan zijn oortje blijft zitten, misschien toch best langs de huisarts gaan.

één jaar geleden

Veel sterkte in elk geval, wat het ook is... Hopelijk is het natuurlijk helemaal niets 🙏

één jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Veel sterkte in elk geval, wat het ook is... Hopelijk is het natuurlijk hel ...
Dank je! Even in de gaten houden idd! Succes bij jullie!

één jaar geleden

Hij zou last van z'n oor kunnen hebben. Je kan ook alvast neusspray geven, het staat allemaal met elkaar in verbinding en kan eventueel wat verlichting geven.

één jaar geleden

Hij heeft een goede nacht gehad en is helemaal vrolijk. Ik zie ook niets aan zijn oor. Misschien toch even die tandjes? Wat af en toe op zet dan