10 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben precies het zelfde! Ik word er gek van🙊 wij gebruiken de luier broekjes van pamper maar die helpen ook niet. Ik zat te denken om zo'n herbruikbare luier Inlegger er ook in te leggen maar het nadeel daarvan is dat ze voelen dat het nat word en ik ben bang dat hij dan ineens wakker word in de nacht. Ik lees even met je mee
één jaar geleden
Ik zou maat 6 proberen. Onze dochter is nog geen 13kg en maat 6 vangt net wat meer op.
één jaar geleden
Ik gebruik voor mijn zoontje Pampers Baby Dry maat 6, maat groter als normaal. En daaroverheen een luierbroekje, die wel maat 5 (rekt wel mee). Sindsdien is hij elke ochtend droog, heeeel soms nog ietsjes nat.
En wij geven hem voor het slapen niet zoveel melk, vaak geven wij hem 60/70cc melk.
één jaar geleden
Zoals hieronder al is aangegeven, gebruik een maatje groter voor het slapen!
Ik deed overdag Premium en s nachts Baby Dry en een maatje groter. Dat werkt goed. Soms heeft hij aan het einde van de dag veel gedronken en dan moet ik midden in de nacht nog een keer verschonen, omdat het maatje groter dat ook niet aan kan!
één jaar geleden
Hier was ook de truuk babydry maatje groter. Overdag draagt mijn dochter maat 4 en in de nacht maat 5 dit neemt net wat meer op en gaat nu dus goed. Een enkele keer dat ze nog doorlekt en dan is vaak net het randje van de romper nat.