35 Reacties

één jaar geleden

Mmm ja lastig omdat je op de 12 Dagen zit.. Maar voor de zekerheid zou ik wel een test halen dan weet je het zeker Ik hoop het voor je..

één jaar geleden

Ik heb dit de laatste 2x ook gehad! Maar ik heb nog een (koper)spiraal dus ik wist niet zwanger te zijn en de menstruatie kwam uiteindelijk toch rond de normale datum echt op gang. Bij mij heeft energiegebrek en minder weerstand invloed, misschien bij jou ook? Of misschien heb je morgen toch een positieve test in handen ☺️☺️!

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ik heb dit de laatste 2x ook gehad! Maar ik heb nog een (koper)spiraal dus ...
Ik heb toevallig laatst volledig bloedonderzoek laten doen, en alles behalve vit D was helemaal top. Zit wel nu met stress Ivm m’n gebit (zie klaagmuur) dus dat zou mee kunnen werken… Maar zelfs in de jaren dat ik zwaar depressief was, was mijn cyclus op de dag af voorspelbaar 😅 dus vandaar m’n twijfel 🙈 Oké… morgen test halen 😳

VRIEND

één jaar geleden

Who knows... Testen, zou ik zeggen! Meten is weten.

één jaar geleden

Ik ben altijd heel onregelmatig ongesteld, dus ik hou het nooit zo bij. Maar als je normaal altijd regelmatig zou zijn en geen anticonceptie gebruikt, zou het kunnen, dus gewoon even testen! Dan weet je het zeker :)

één jaar geleden

Never mind 😅😅 daar was de rommel ineens nu net 😂😂👍🏼 Jammer, volgende keer beter 😅👍🏼

één jaar geleden

En nu een maand later toch een positieve test 😱 terwijl wij na m’n laatste “menstruatie” geen Sex meer gehad hebben 😂😅 Straks eerst maar even een clearblue halen, en als die ook positief is maar gaan bedenken hoe ik m’n vriend ga verassen 😅🤫🤫🤫

één jaar geleden

Reactie op IreenK

En nu een maand later toch een positieve test 😱 terwijl wij na m’n laatste ...
Jeetje wat gek! Had je een maand geleden ook een test gedaan?

één jaar geleden

Reactie op Pien1987

Jeetje wat gek! Had je een maand geleden ook een test gedaan?
Nee want ik was echt full blown ongesteld 😅

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Nee want ik was echt full blown ongesteld 😅
Wat bizar! En echt geen sex meer gehad na die "menstruatie"?

één jaar geleden

Reactie op Pien1987

Wat bizar! En echt geen sex meer gehad na die "menstruatie"?
Nope, Dus als ik inderdaad zwanger ben, dan ben ik al bijna 2mnd zwanger 😅 enige reden dat ik nu getest heb is omdat ik woensdag ongesteld had moeten worden. Heb 0 kwaaltjes 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ Clearblue nu in huis, en twijfel of ik wacht tot m’n vriend thuis is 😅🤣

één jaar geleden

Nou dit is zo’n knaltest dat ik niet verwacht dat hij vals positief is… 🙈. Alvast gefeliciteerd ;)!

één jaar geleden

Reactie op MBB85

Nou dit is zo’n knaltest dat ik niet verwacht dat hij vals positief is… 🙈. ...
Dat was ook mijn gedachte 😅 ik heb nog maar zelden zo’n duidelijke lijn gezien 😂 Dank je wel ☺️😊

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

En nu een maand later toch een positieve test 😱 terwijl wij na m’n laatste ...
Passend, een onbevlekte zwangerschap na de kerst 🤣

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Passend, een onbevlekte zwangerschap na de kerst 🤣
😂😂😂😂 maar echt 🤣

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Nope, Dus als ik inderdaad zwanger ben, dan ben ik al bijna 2mnd zwanger 😅 ...
Oh, wat gaaf! Kun je meteen voor je eerste echo gaan!

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Oh, wat gaaf! Kun je meteen voor je eerste echo gaan!
Ohja! Helemaal niet aan gedacht haha! Die is met 9 weken ongeveer hè 😃 Eerst nog maar even de 2de test afwachten… ik heb besloten te wachten tot m’n vriend thuis is 😅

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ohja! Helemaal niet aan gedacht haha! Die is met 9 weken ongeveer hè 😃 Ee ...
Spannend! Maar zal gek moeten lopen wil die negatief zijn!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op IreenK

Ohja! Helemaal niet aan gedacht haha! Die is met 9 weken ongeveer hè 😃 Ee ...
Sterk! Hou ons niet te lang in spanning, hoor! 😁

één jaar geleden

De clearblue test die ik gehaald had was niet goed 😅😂 kreeg niet eens de controle streep 😅 M’n vriend is wel gelijk een nieuwe gaan halen.. nu m’n blaas nog meewerken hahaha