Ik moet in principe donderdag ongesteld worden.. maar leek alsof het gister ineens al zo ver was.. heb 2x met wc bezoek wat licht bloedverlies gehad, toen voor de zekerheid een tampon in gedaan.. Maar die kwam er 4u later weer schoon uit…
Volgens mijn berekening is het meer dan 12 dagen geleden sinds m’n ovulatie (en laatste keer Sex) maar zou dit toch een innesteling bloeding kunnen zijn??
We zijn nog niet actief aan het proberen, wel bewust gestopt met anticonceptie.. morgen toch misschien maar even een test halen…
Dit is iig niet normaal voor mijn “normale“ cyclus… wat denken jullie 😅
Ik heb dit de laatste 2x ook gehad! Maar ik heb nog een (koper)spiraal dus ik wist niet zwanger te zijn en de menstruatie kwam uiteindelijk toch rond de normale datum echt op gang.
Bij mij heeft energiegebrek en minder weerstand invloed, misschien bij jou ook?
Of misschien heb je morgen toch een positieve test in handen ☺️☺️!
Ik heb dit de laatste 2x ook gehad! Maar ik heb nog een (koper)spiraal dus ...
Ik heb toevallig laatst volledig bloedonderzoek laten doen, en alles behalve vit D was helemaal top. Zit wel nu met stress Ivm m’n gebit (zie klaagmuur) dus dat zou mee kunnen werken… Maar zelfs in de jaren dat ik zwaar depressief was, was mijn cyclus op de dag af voorspelbaar 😅 dus vandaar m’n twijfel 🙈
Oké… morgen test halen 😳
Ik ben altijd heel onregelmatig ongesteld, dus ik hou het nooit zo bij.
Maar als je normaal altijd regelmatig zou zijn en geen anticonceptie gebruikt, zou het kunnen, dus gewoon even testen! Dan weet je het zeker :)
En nu een maand later toch een positieve test 😱 terwijl wij na m’n laatste “menstruatie” geen Sex meer gehad hebben 😂😅
Straks eerst maar even een clearblue halen, en als die ook positief is maar gaan bedenken hoe ik m’n vriend ga verassen 😅🤫🤫🤫
Wat bizar! En echt geen sex meer gehad na die "menstruatie"?
Nope, Dus als ik inderdaad zwanger ben, dan ben ik al bijna 2mnd zwanger 😅 enige reden dat ik nu getest heb is omdat ik woensdag ongesteld had moeten worden. Heb 0 kwaaltjes 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Clearblue nu in huis, en twijfel of ik wacht tot m’n vriend thuis is 😅🤣
Oh, wat gaaf! Kun je meteen voor je eerste echo gaan!
Ohja! Helemaal niet aan gedacht haha! Die is met 9 weken ongeveer hè 😃
Eerst nog maar even de 2de test afwachten… ik heb besloten te wachten tot m’n vriend thuis is 😅
De clearblue test die ik gehaald had was niet goed 😅😂 kreeg niet eens de controle streep 😅
M’n vriend is wel gelijk een nieuwe gaan halen.. nu m’n blaas nog meewerken hahaha