Ik moet in principe donderdag ongesteld worden.. maar leek alsof het gister ineens al zo ver was.. heb 2x met wc bezoek wat licht bloedverlies gehad, toen voor de zekerheid een tampon in gedaan.. Maar die kwam er 4u later weer schoon uit…
Volgens mijn berekening is het meer dan 12 dagen geleden sinds m’n ovulatie (en laatste keer Sex) maar zou dit toch een innesteling bloeding kunnen zijn??
We zijn nog niet actief aan het proberen, wel bewust gestopt met anticonceptie.. morgen toch misschien maar even een test halen…
Dit is iig niet normaal voor mijn “normale“ cyclus… wat denken jullie 😅
Het mocht helaas niet zo zijn. Vannacht rond 4u ineens wakker, en zag op de wc veel bloed. We vinden het zo erg, en hadden onze naasten al op de hoogte gesteld. Gelukkig zijn wij vrij realistisch ingesteld en, hoewel het verlies niet minder is, zijn wij “blij” dat dit voor de eerste echo gebeurd is. Ik wil nu vooral weten of het operatief verwijderen van de placenta gezorgd heeft voor eventuele verklevingen. En of er iets is waar wij rekening mee moeten houden in de toekomst .
Het gaat goed. Ben slapjes, en heb spaghetti benen.. maar lichamelijk gaat het verder goed. We zijn nog meer gemotiveerd om ons al mooie gezin nog meer uit te breiden 🥰