15 Reacties
één jaar geleden
Hier hebben we ook een losse planning afhankelijk van wat op het programma staat. Middagdutje start meestal tussen 12u30-13u30. Dit geeft eigenlijk nooit een probleem.
één jaar geleden
Ik denk ook dat ze nog niet echt veel tijdbesef hebben en als gewoon het zelfde doet als altijd zou kwa brood en zo zou het wel kunnen. Doe ik ook wel eens
één jaar geleden
Hier nooit op vaste tijd van beginaf aan volg ik mijn meisje wanneer zij moe is
één jaar geleden
Hier volg ik mn zoontje. Zo doet hij meestal.maar een dutje maar soms ook nog 2. De ene dag houd hij het prima tot 1 uur vol en soms maar tot 12
één jaar geleden
Wauw, doe je altijd zo strak? Lukt dat?
Wij hebben op het moment ongeveer 0 ritme (ze gaat over van 2 naar 1 slaapje), maar hebben het nooit zo strak gedaan
Vooral gekeken naar wanneer zij moe was en ook soms naar wat er op de planning staat.
Denk dat dat soms wel moet ook hoor.. als je bijvoorbeeld een schoolgaand kind hebt en een baby/dreumes/peuter, dan moet je toch ook soms weg op bepaalde tijden?
Denk dat dat wel goed is voor kinderen ook.
Ritme is belangrijk, maar soms (kleine beetjes) afwijken is echt niet erg.
Maar kijk vooral wat voor jullie werkt :)
één jaar geleden
Wij hebben nooit vaste tijden gehad. Dus we volgen hem gewoon. Het ligt er ook aan wat we s'ochtends gedaan hebben en hoe laat hij in de ochtend wakker word.
Ik denk dus dat een half uur eerder of later niet heel veel verschil maakt.
één jaar geleden
Wij hebben nooit vaste tijden gehad. Dus we volgen hem gewoon. Het ligt er ...
Doen wij hier ook zo. Kijken naar meneertje. Ene dag eerder behoefte aan z'n tweede dut dan de andere dag.