9 Reacties

één jaar geleden

Hier mega herkenning! Wij geven onze dame nog wat yoghurt. Denk dat het even uitzitten is... of in ieder geval dat hoop ik 😂

één jaar geleden

Die van mij eet ook wel eens minder en dan wel gewoon een yoghurtje. Maar bij ons krijgt hij een potje als ik zeker weet dat hij niet met de pot mee kan eten of als hij iets echt niet lekker vindt. Als het mijn zoontje was, zou ik een paar dagen een potje geven en dan weer met de pot mee proberen laten te eten. Iets alternatiefs geven kan ook aan blijven houden. Dat hij zoiets heeft, als ik het niet proef of eet krijg ik toch wel een broodje. Hier zeggen ze van het CB niks in de plaats geven maar wel gewoon een toetje geven.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Die van mij eet ook wel eens minder en dan wel gewoon een yoghurtje. Maar ...
Ik geef ook wel eens 2 dagen hetzelfde, als hij het de eerste dag niet wilde, dan hoop ik dat hij het de dag erna wel eet. Als ik niks in de plaats geef maar alleen yoghurt blijft hij honger houden en huilen om eten :(

één jaar geleden

Reactie op Lzval

Ik geef ook wel eens 2 dagen hetzelfde, als hij het de eerste dag niet wild ...
Hmm lastig. Dan zou je misschien toch een potje kunnen geven want dat eet hij wel?

één jaar geleden

Zo herkenbaar!! Ons zoontje was echt een super goede eter, op het KDV ook bekend als holle bolle gijs. At z'n eigen eten en vaak ook dat van de buurman of buurvrouw 😂 Maar sinds een week is het drama, hij wilt het idd niet eens proeven! Alleen een afkeurende blik 🙄 Hopelijk gewoon weer een fase!

één jaar geleden

Hier eet ze vaak zo slecht als er een tandje doorkomt. Ze wil dan alleen dingen eten die ze echt lekker vind terwijl ze normaal juist altijd wel op is voor nieuwe dingen of alles wel wil proeven. Laatst kwamen er kiesjes door en toen duurde het ook zeker 2 en halve week ofzo dat ze slechter at. Ze heeft toen ook vaak alleen een yoghurt gegeten of smoothies. En verder toch ook dingen die ze echt lekker vind zoals inderdaad kipnuggets ofzo. Nu eet ze weer gewoon gelukkig.

één jaar geleden

Reactie op KmjvanRooijen

Hier eet ze vaak zo slecht als er een tandje doorkomt. Ze wil dan alleen di ...
Ik wil hem ook liever niet afhankelijk maken van potjes, mijn zoontje eet inderdaad normaal ook veel en alles. Hij krijgt nu een hoektand en kies tegelijk dus wellicht heeft het daarmee te maken dan..

één jaar geleden

Reactie op Suuzie90

Zo herkenbaar!! Ons zoontje was echt een super goede eter, op het KDV ook b ...
Haha ja die van ons pikt ook stiekem de broodjes van zn buren op het kdv haha. Nouja hopelijk is de fase snel weer voorbij...

één jaar geleden

Herkenbaar. Wij geven vooral niks anders want meneer deed na 2 dagen zn bord wegschuiven en wijst naar de broodtrommel. Een toetje krijgt hij wel en is dan ook gewoon tevreden. Naar mijn idee heeft ie gewoon geen trek. Tis hier net weer een week drama geweest en sinds 2 dagen vreet ie ons weer arm. 🤪