5 Reacties
茅茅n jaar geleden
Kan je niet 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken een dag ouderschapsverlof opnemen? En dan in die dag aan je studie werken?
茅茅n jaar geleden
Ik studeerde als hij sliep overdag. En papa in het weekend een paar uur over laten nemen zodat ik kon studeren
茅茅n jaar geleden
Vaste avond in de week pakken om je scriptie te schrijven. Als de kleine slaapt. Als je dan al 2avonden 2uurtjes pakt dan ben je iig frequent bezig. En als je dit ritme er in hebt zitten misschirn motiveert het je om dan meer uur er aan te werken
茅茅n jaar geleden
Ik maakte mijn Masteropleiding af toen mijn dochtertje net geen 3 maanden was. Tijdens de zwangerschap was ik niet in staat om daarover te denken en ik moest ook alleen mijn scriptie afmaken toen. Ik had voor mezelf een vaste deadline gemaakt en ik vroeg mijn moeder of mijn zus of ze een paar uur konden komen oppassen zodat ik kon schrijven. Mijn man was daar ook goed in, hij nam haar zorg over als hij thuis was van mijn werk.
Ik had wat externe motivatie, als ik het niet afmaakte voor 1 maart moest ik een tegemoetkoming terugbetalen, dat wilde ik niet dus aan de slag 馃槉
Veel succes!