10 Reacties
één jaar geleden
Mischien vragen aan hotel of jullie maaltijd mee mogen nemen naar de kamer oftwel leg je hem te slapen en maak je gebruik van de babyfoon indien dit mogelijk is. Mischien in uw kinderwagen eventjes laten slapen. Het eten voor uw kindje kan je vragen of je vroeger kan krijgen.
één jaar geleden
Wij zijn afgelopen week op vakantie geweest waar de restaurants pas om half 7 of 7u open gingen. Wij hebben het slaapje van overdag verlaat door in de ochtend veel actieve dingen te doen. En daardoor kon hij heel makkelijk zo een uur / 1,5u later naar bed dan normaal. Ik weet van vriendinnen dat dit niet bij hun kind werkt, maar misschien werkt het bij jou weer wel :) dan inderdaad wel al wat eten eerder geven.
één jaar geleden
Waar ga je naartoe op vakantie? Want als je naar bijvoorbeeld Griekenland gaat is hun 19:00 uur ons 18:00. Dus dan kun je al makkelijker het ritme een uur verleggen.
Zelf hebben we weleens vaker dat ons zoontje wat later op bed ligt, vaak slaapt hij dan in de ochtend ook langer uit. Dus wij hebben wel vaker op vakantie dat hij van 20:00 tot 09:00 slaapt. We hebben sws geen vast ritme, dus ons zoontje moet zich weleens vaker aanpassen in slaaptijden. Dat gaat bij ons gelukkig altijd goed.
één jaar geleden
Hii, ik denk dat je ind even moet kijken wat lukt bij jullie kindje. Wij waren afgelopen week op vakantie waar het eten pas om 20 uur was. Helaas was ons kindje niet fit, sliep snachts ontzettend slecht waardoor ze het met moeite voor hield. Soms hielp een later powernapje op de dag om in de avond wat te rekken. Het is een beetje puzzelen maar wie weet gaat het harstikke goed! Ik zou wat schuiven in slaapjes denk ik en dan gewoon kijken wat lukt. Komt vast goed! Een hele fijne vakantie in ieder geval 😙
één jaar geleden
Het komt zeker weten goed!
Wij zijn begin mei all inclusive geweest en daar was het eten vanaf 19.00.
Ons zoontje was juist in de ochtend iets sneller moe (door vroeg wakker en zwemmen en alle prikkels van iedereen) waardoor we soms 2 slaapjes deden.
Einde van de middag zo rond 16.30 deden we altijs op de kamer even douchen en daarna een relax/rust momentje. En dan om 19.00 bij buffet en dat ging goed.
De kleintjes gaan wel mee in ons ritme vaak😊
Geniet ervan!
één jaar geleden
Go with the flow en als je terugkomt weer lekker terug in eigen ritme langzaamaan😀 alles loopt toch wat anders op vakantie komt vast goed evt later middagdutje extra dutje en als die avonds later op bed gaat slaapt hij ochtends misschien wel uit en zit je in het vakantie ritme😊
één jaar geleden
Reactie op WO
Het gaat inderdaad geweldig! Gaat lekker mee in het ritme en houdt het goed ...
Geniet ervan!🌞