26 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb dit gemaakt omdat ze toevallig weggaat van de opvang en naar een peuterspeelzaal gaat. En die dag dan ze vertrekt is het Halloween 馃巸

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op JNAfamily

Ik heb dit gemaakt omdat ze toevallig weggaat van de opvang en naar een peu ...
Leuk! Wat zit erin?

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maureen_1993

Ik maak deze gepersonaliseerde koekjes met de naam van onze dochter en 2 ja ...
Heel mooi gedaan!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Leuk! Wat zit erin?
Ik heb een doos rozijntjes, een ballon en wat stickers er in gedaan.

茅茅n jaar geleden

Ik heb mij door deze app laten inspireren. Was vergeten van mijn eigen creatie een foto te maken, maar ze zagen er precies hetzelfde uit. Het was lekker makkelijk. Gewoon mandrijntjes, met een zwarte stift het gezichtje en ik had de tumtums vast gemaakt met zelf gemaakt glazuur van poedersuiker en water. Ik wilde het eigenlijk gisteravond voor vandaag maken, maar was het vergeten nadat we gister de verjaardag hadden gevierd. Dus ging ik er vanmorgen om half 6 maar met mijn man uit om ze te maken, want hij brengt onze zoon naar de gastouder (wat ook mijn schoonmoeder is, vandaar dat onze zoon er om kwart over 6 al terecht kan). Gelukkig was het dus een makkelijke traktie, dus snel gemaakt. En vonden de kinderen het lekker en leuk! Ze zijn vandaag ook naar het bos gegaan in de ochtend en hebben in de middag pannenkoeken gegeten, dus het is voor mijn zoontje daar helemaal goed gevierd!

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ik heb mij door deze app laten inspireren. Was vergeten van mijn eigen crea ...
Slim! Ik vroeg me al af wat eetbare lijm zou kunnen zijn. Ideaal!