1588 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mijn laatste menstruatie zou het 13 november zijn. Voel me goed opgeblazen buik en gevoelige borsten meer niet. 1e echo 1 april. Nu 5 plus 5 dan 7 plus 5

3 jaar geleden

Ik ben 21 november en heb 14 april eerst echo vind het heel spannend!

3 jaar geleden

Ben vandaag 6+2 weken zwanger en heb 29 maart mijn eerste echo🥰 ik ben tot nu toe zeggen ze 9 november uitgerekend!

3 jaar geleden

Reactie op DV11

Volgens mijn laatste menstruatie zou het 13 november zijn. Voel me goed opg ...
Oh wat leuk! Precies hetzelfde als mij, zowel uitgerekende datum als klachten, wat toevallig! Ik zou ook 1 april de echo hebben maar heb hem een weekje naar voren mogen schuiven. Is dit ook je eerste kindje?

3 jaar geleden

Ik vind het ook heel spannend, voel me wel goed. Alleen gevoelige borsten en opgeblazen buik! Ik merkte dat ik best wel wat spanning had, of alles wel goed ging. Toen ik ging relativeren merkte ik dat het afkwam van het feit dat ik zelf een alleen geboren tweeling ben. Ik focus mij nu vooral op het uitkijken naar de echo en de voorbereidingen van het aankondigen! Jullie al leuke ideeën? En wanneer gaan jullie het vertellen? 😍

3 jaar geleden

Ik ben nu precies 6 weken zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 12 november. Mijn eerste echo is 29 maart. Ik ben sinds gisteren wel misselijk, hopelijk gaat het meevallen met de klachten.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 6 weken en uitgerekend op 11 november. Soms wat gevoelige borsten en vermoeid maar verder nergens last van (tot nu toe). Eerste echo is op 1 april en kijk er heel erg naar uit!

3 jaar geleden

Hier ook een november kindje, volgens mijn laatste menstruatie ben ik +-10 nov uitgerekend. Zere boobies, moe en nu net een paar dagen wat misselijk. Mijn zoontje is van 17 nov 2019 dus een mooie 2 jaar ertussen. ♥️ 31 maart de eerste echo, die ik overigens zelf moet betalen omdat je de vroege (hier iig) niet meer cadeau krijgt. Anders was de eerste pas 14 april, en daar heeft deze dame geen geduld voor haha. 🙈

3 jaar geleden

Volgens de berekeningen ben ik 13 november uitgerekend. Ik heb last van vermoeidheid en gevoelige borsten. 29 maart heb ik de eerste echo met 7+2 weken. En jij?

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 6+2 weken in verwachting van ons eerste kindje. Uitgerekend dat de uitgerekende datum nu 10 November zal zijn. 31 maart hebben wij onze eerste echo, zo spannend! Tot nu toe alleen last van pijnlijke borsten, een opgezetten buik en veel plassen.

3 jaar geleden

Reactie op Tippy

Ik ben nu precies 6 weken zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 12 ...
Ik ben ook 12 Nov uitgerekend maar ben morgen pas 6 weken. We hebben 2 april de eerste echo en dit is mijn 5de kindje.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken en voel helemaal niks. Maakt me wel onzeker

3 jaar geleden

Hai hai! Gefeliciteerd! Ik ben uitgerekend op 10 november, heb de eerste echo gehad op 5+2, de 2e is de 26e op 7+2.. Kwa kwaaltjes hier helaas de jackpot Misselijk, overgeven, veel last van geuren, zere boobs, krampen, veel plassen, mega emotiobeel, opgezette buik.. Katjing! Arme vriendlief 😝

3 jaar geleden

Reactie op El88

Hai hai! Gefeliciteerd! Ik ben uitgerekend op 10 november, heb de eerste ec ...
Haha dat veel zeuren doe ik met je mee 👍😂 misselijkheid ook en heel erg last van de heupen en rug veel plassen had ik in het begin 😩

3 jaar geleden

Wat leuk allemaal! Ik ben volgens berekening 13 november uitgerekend van onze eerste, dus nu 5+5. Heb over t algemeen weinig last van kwaaltjes, alleen zere borsten/tepels en wat buikkrampen zo nu en dan. Was eerst wel wat misselijk maar dat is weer verdwenen... 31 maart eerst echo. Vind het wel super spannend allemaal. Vooral ook omdat ik steeds van alles voel en dus niet goed weet wat het is.. Vooral ook omdat ik 4 dagen voordat ik de zwangerschapstest heb gedaan best wel een bloeding heb gehad. Echter de kwaaltjes blijven, dus ga er vanuit dat dat een innestelingsbloeding is geweest.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op DV11

Volgens mijn laatste menstruatie zou het 13 november zijn. Voel me goed opg ...
Bij mij ook 13 november en 1 april eerste echo 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Mieso

Volgens de berekeningen ben ik 13 november uitgerekend. Ik heb last van ver ...
Ik ben volgens de berekeningen ook 13 november uitgerekend! Kijk enorm uit naar de 1ste echo, deze is volgende week vrijdag 26 maart. Wanneer ga jij het aan je omgeving vertellen?

3 jaar geleden

Volgens mijn eigen berekening 11-11 maar gezien ik vorige maand een buiten baarmoederlijke zwangerschap had, weet ik dit niet zeker. A.s. woensdag eerste echo om te kijken of het wurmpje nu wel goed zit

3 jaar geleden

Volgens eigen berekening uitgerekend op 15 nov. Ben nu 6+3 en me eerste echo is 2 april.

3 jaar geleden

Hoi hoi! Als het klopt ben ik 11 november uitgerekend, 6 april staat mijn eerste echo gepland. Zoo spannend🙈.