1588 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Elise_86

Nou vandaag aan beste vriendinnetje verteld dat ik zwanger ben. Haar reacti ...
Wat vervelend dat je zo’n reactie krijgt. Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Zwanger, de enige periode waarin je partner's: "Volgens mij is je buik minder dik dan vorige week op de buikfoto" *niet* wordt gewaardeerd 😂

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren pretecho gehad en te horen gekregen dat we een jongetje krijgen 💙 super leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Mama101

Wij hebben gisteren pretecho gehad en te horen gekregen dat we een jongetje ...
Super leuk! Hier doen ze geslachtsbepaling vanaf 16 weken pas en aangezien mijn man en ik maar één pretecho willen doen de hele zwangerschap denk ik dat we wachten tot na de SEO.

3 jaar geleden

Ik heb vandaag de uitslag van de NIPT-test gehad en na 2 jongens verwachten wij nu een meisje. Zo leuk🎀

3 jaar geleden

Zwanger: het moment waarop je er achter komt dat je aanname van allebei mijn ouders bloedgroep A+, dus zal ik ook wel hebben niet klopt. Bloedgroep 0+ 😂 dat kan natuurlijk ook... Kans van 1 op 4! Helaas ook rhesus c negatief, dus hoop dat dat goed gaat...

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Ik heb vandaag de uitslag van de NIPT-test gehad en na 2 jongens verwachten ...
Kreeg je dmv uitslag van de nipt dan ook het geslacht? Ik kreeg de uitslag afgelopen maandag, maar hoorde niks over het geslacht.

3 jaar geleden

13 nov 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Merelltje

Kreeg je dmv uitslag van de nipt dan ook het geslacht? Ik kreeg de uitsla ...
Ja je kon dat specifiek aanduiden op het formulier bij mijn arts

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Ja je kon dat specifiek aanduiden op het formulier bij mijn arts
Oh bij ons was dat geen optie. Dus zal moeten wachten tot de geslachtsecho.. helaas pas 4 juni. Maar gefeliciteerd met jullie meisje! 🥰

3 jaar geleden

Hoi hoi dames Ik ben 11-11-21 uitgerekend Hoe voelen jullie je? 🍀

3 jaar geleden

Moe, uitgeput, maar ook blij dat we een meisje krijgen👍

3 jaar geleden

Reactie op Merelltje

Oh bij ons was dat geen optie. Dus zal moeten wachten tot de geslachtsecho. ...
Dank je wel. Oh nog even wachten dus. Spannend seg

3 jaar geleden

Hoi hoi, Wij verwachten ons kindje op 13 november. Ik voel mij al weken lang zo beroerd.. bij elke kleine inspanning lig ik daarna uren/dagen ziek op bed. Kunnen er helaas weinig aan doen. 'Uitzieken' en hopen dat het over een paar weken beter gaat 🤞🏼🤞🏼 En hoe is het met jou?

3 jaar geleden

Hoi, ik ben dezelfde datum uitgerekend 😊 jullie ook gek op carnaval?😂

3 jaar geleden

Ik ben een echt Bosschenaer dus heeel gek op carnaval ik ben 8 november uitgerekend maar zou me niks verbazen als de baby 11-11 komt 🤗

3 jaar geleden

hallo allemaal, ik ben twee weken geleden van 12 naar 8 november gezet! snap er niets van aangezien ik mijn eisprong heb gemeten en dus voor de eisprong ben bevrucht🤣 maar ag het is maar een datum en we gaan het zien! ons eerste kindje en helemaal blij! wel lekker ziek.. maar dat heb je er toch voor over. nu 14.2 weken

3 jaar geleden

Reactie op lousjesbabywens

hallo allemaal, ik ben twee weken geleden van 12 naar 8 november gezet! sn ...
Ik was ook van 13/11 naar 9/11 gezet en dat is adhv de meting van de baby denk ik.

3 jaar geleden

Ik ook! Heb niet zoveel met carnaval maar het is wel de dag dat we verkering kregen in Den Bosch ❤️

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Moe, uitgeput, maar ook blij dat we een meisje krijgen👍
Ja moe ben ik ook echt Oh leuk een meisje wij weten het volgende week 😃