1588 Reacties

3 jaar geleden

Hier 13 november uitgerekent nu 5.5 morgen eerst echo van wege bloedverlies

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Ik ben volgens de berekeningen ook 13 november uitgerekend! Kijk enorm uit ...
Leuk zeg! Oeh dat is fijn, je kunt al volgende week zeggen! 😁 Ik ga het na de eerste echo áan onzé ouders vertellen (met Pasen) en rond de 12 wéken mag iedereen het weten! Wanneer ga jij het vertellen?

3 jaar geleden

8 nov. Ik voel me de laatste week ontzettend misselijk en overgeven. Bij ons in de buurt zit een echo bureau die met 6 weken een echo kan maken. Ik heb van de week een hartje zien kloppen 💞

3 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 6 weken. Heb de nodige klachten, maar vanmorgen wakker geworden met een menstruatiepijn achtig gevoel en ben zooo bang 😳 volgende week heb ik m'n eerste echo.. -kan iemand de tijd vooruitspoelen?-

3 jaar geleden

Reactie op Mieso

Leuk zeg! Oeh dat is fijn, je kunt al volgende week zeggen! 😁 Ik ga het na ...
Jaaa echt zo leuk!! Wij willen het onze gezinnen ook met Pasen vertellen 😍 Heb je al ideeën hoe je het gaat vertellen?

3 jaar geleden

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 10/11 november uitgerekend. Ben nu 6+1 weken. Ik heb op 2 april m'n eerste echo. Dat is met 8+2. Ben sinds twee dagen een beetje misselijk maar gelukkig voel ik me verder wel goed. Gisteren ook gestart met moeders voor moeders. Het is wel een beetje een gedoe maar het is voor een goed doel :)

3 jaar geleden

Wij zijn nu 6+3 weken zwanger onze eerste echo precies 6 weken gehad en hartje klopte al 29 maart de 8 weken echo. Veel last van extreme vermoeidheid lichte mensturatie krampen ( hebben we na gevraagd en gecheckt kan geen kwaad is door rekking baarmoeder ) en veel plassen soms misselijk

3 jaar geleden

11-11 uitgerekend. Nu 6 weken. Gevoelige borsten, veel plassen, erg moe, opgezette buik en sinds deze week misselijk. 29 maart de eerste echo😍

3 jaar geleden

bij mij zou het zijn voor 11 november en heb constante last van misselijkheid en alles geef ik over. ondertussen kreeg ik er al medicatie voor die ik wel mag nemen en is het al een stuk beter😃

3 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken en ik ben uitgerekend 11-12 november. Ik heb volgende dinsdag al eerste echo omdat ik niet kan wachten 😅. Dan ben ik 6+5. Voor de moment opgeblazen buik, af en toe een krampje, constipatie (beter nu met zakjes) en gevoelige (niet pijnlijke) borsten.

3 jaar geleden

Wat leuk om te lezen allemaal! Zijn er ook die last hebben van de buik (harde buik?) na lange dag werken of inspanning?

3 jaar geleden

Yes! 14 november en eerste echo op 13 april! Kijk er zooooo naar uit, tel echt de dagen af. 🙈

3 jaar geleden

Wat hebben de meesten een vroege echo? Dacht dat je pas met 8 - 12 weken je eerste echo kon krijgen

3 jaar geleden

8 november zoals ik het zelf heb uitgerekend, dus 6+4 inmiddels. Ik kan nog lekker sporten, soms alleen wat misselijkheid maar gelukkig hoef ik niet over te geven. Ben heel benieuwd woensdag naar de eerste echo!! ❤️

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Wat leuk om te lezen allemaal! Zijn er ook die last hebben van de buik (har ...
Ik merk soms aan het einde van de dag dat mijn onderbuik wat meer gezwollen is en ik deze niet meer kan intrekken, haha 😅

3 jaar geleden

13 November uitgerekend en 31 maart de eerste echo!

3 jaar geleden

14 november. Voel me ontzettend moe nu, en regelmatig wat krampjes. 2 april de eerste echo, kan niet wachten. ❤️

3 jaar geleden

Ik ben 21 november en heb 14 april eerst echo vind het heel spannend!
20 november uitgerekend en 12 april de eerste echo.

3 jaar geleden

Hoi allemaal, leuk om zo samen in een groep te zitten. Ik ben uitgerekend op 16 november. Heb 16 april de eerste echo. Dit is de eerste keer dat ik in verwachting ben. Vind het allemaal wel spannend hoor. Heb echt al gevoelige borsten en daarnaast ook een opgeblazen gevoel bij mijn buik.

3 jaar geleden

Reactie op DV11

Volgens mijn laatste menstruatie zou het 13 november zijn. Voel me goed opg ...
Ik heb juist hetzelfde 😉