1588 Reacties

3 jaar geleden

Extreem gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en af en toe niet vooruit te branden herken ik heel erg trouwens🤭

3 jaar geleden

Volgens mijn berekening ben ik 14 november uitgerekend. 2 april eerste echo! In januari een miskraam gehad met na curretage en snel terug zwanger maar wel sinds dinsdag last van bruin bloedverlies, meerdere dames last van? Zo bang dat het weer mis gaat. Verder in de avond voornamelijk gevoelige borsten, voor de rest bijna nergens last van. Spannend!!

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Vandaag 1ste echo gehad! Het hartje klopte, alles zag er goed uit en de ber ...
Wat leuk!! Ik had gisteren eerste echo en ben nu ook uitgerekend op 13 november!

3 jaar geleden

Ik heb 29 maart mijn eerste echo en uitgerekend op 15 nov. Ben flink misselijk heel de dag door iemand goede tips ?

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Wat leuk!! Ik had gisteren eerste echo en ben nu ook uitgerekend op 13 nove ...
Oh wat leuk! Dan zijn we precies even ver. Hoe voel jij je?

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Oh wat leuk! Dan zijn we precies even ver. Hoe voel jij je?
Ik voel me over het algemeen goed! Pijnlijke borsten maar dat word wel iets minder nu. En opgeblazen gevoel savonds en humeurig na 4 uur.. Maar overdag voel ik me eigenlijk prima! En jij??

3 jaar geleden

Nou vandaag aan beste vriendinnetje verteld dat ik zwanger ben. Haar reactie was dus echt niet leuk. Ze wist niet wat ze moest zeggen, vroeg daarna ‘serieus’. Ze dacht dat ik kinderhaat had en nooit kids wilde. Waarom ik haar niet ff op de hoogte had gebracht of in ieder geval had voor bereid voor dit nieuws. Ze was redelijk vijandig en ik voelde me alsof ik me moest verantwoorden.....wist wel dat zij geen kinderwens had en niets met kinderen heeft dus had wel een matige reactie verwacht maar niet deze...

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Ja sorry zeggen zou ik ook niet moeten doen.. Ik stond net huilend in de ga ...
Awwww echt super lief!! Ja het is echt niet leuk af en toe met hoe je je voelt. Gelukkig hebben we begripvolle kerels

3 jaar geleden

Reactie op angie 87v

Ik heb 29 maart mijn eerste echo en uitgerekend op 15 nov. Ben flink missel ...
Kleine beetjes eten en veel drinken.

3 jaar geleden

Reactie op Elise_86

Nou vandaag aan beste vriendinnetje verteld dat ik zwanger ben. Haar reacti ...
Aah vervelend zeg dat je een vervelende reactie heb gehad! Ik heb het aan alleen nog mijn familie verteld maar ben wel ook bang voor vervelende reacties van andere mensen.. Ik vind dat ze gewoon blij voor je moet zijn! Ik ben in iedergeval wel heel erg blij voor je!! 🤩😘

3 jaar geleden

Reactie op angie 87v

Ik heb 29 maart mijn eerste echo en uitgerekend op 15 nov. Ben flink missel ...
Kijk eens bij de andere topics hierover, staan veel tips in! (Zoekfunctie misselijk)

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Aah vervelend zeg dat je een vervelende reactie heb gehad! Ik heb het aan a ...
Super lief! Dankjewel ik ook voor jou! Ja wees gewoon blij voor de dame die zwanger is ondanks wat je zelf denkt te weten.

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Ik voel me over het algemeen goed! Pijnlijke borsten maar dat word wel iets ...
Ja eigenlijk precies hetzelfde! Vandaag al hele ochtend humeurig 😂 Volle maan in combinatie met hormonen is fantastisch 🙈 Wanneer heb je de volgende echo? ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Elise_86

Nou vandaag aan beste vriendinnetje verteld dat ik zwanger ben. Haar reacti ...
Hmm niet echt de reactie die je verwacht inderdaad. Bij een vriendin van mij ook zo geweest dat haar beste vriendin zo reageerde, zij is nu helemaal trots op haar en de baby! Misschien komt jouw vriendin ook nog terug op haar reactie! 🙏♥️

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Ja eigenlijk precies hetzelfde! Vandaag al hele ochtend humeurig 😂 Volle m ...
12 april. Ze vonden deze echo te vroeg dus ze wouden me na 3 weken weer zien. Dus dan doe ik dat maar🤩 (grijp iedere kans aan om de kleine te zien) En jij?

3 jaar geleden

Ben voor 12 november uitgerekend 😊😊 heb een opgeblazen buik, regelmatig misselijk en super moe maar ook heel gelukkig 😎 eerste echo is vrijdag 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Suzzy

Ben voor 12 november uitgerekend 😊😊 heb een opgeblazen buik, regelmatig m ...
Gefeliciteerd!! Spannend hoor!!

3 jaar geleden

6 november ben ik uitgerekend tenminste hoe als het nu lijkt. Even wachten op de termijn echo hè , als het goed is ben ik nu 8 weken zwanger , en voel mij wel goed af en toe wat moe en borsten die wat pijn doen soms maar over het algemeen mag ik niet klagen. Dinsdag 30 maart de 1e echo!! Spannend kan niet wachten..! 🥰😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Hmm niet echt de reactie die je verwacht inderdaad. Bij een vriendin van mi ...
Vervelend meid, kan best zijn dat ze even aan het idee moet wennen. Mijn beste vriendin zei: ik moet het even laten bezinken”. Hung vervolgens op en belde me twee dagen niet terug. Het is ondertussen bezonken en ze is hartstikke enthousiast. Geeft het even.. ze went er wel aan ze is immers jouw beste vriendin.

3 jaar geleden

Ben 17 november uitgerekend!