19 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan in de herfstvakantie naar een Centerparks huisje de Eemhof. Dit is voor het eerst dat we op vakantie gaan sinds de geboorte van onze jongste dochter. Ik denk dat ik waarschijnlijk veel te veel zal meenemen (zegt mijn man vaak). Maar ik denk dat ik mijn schoonmaak spullen wel mee wil. Ik neem ook mijn dweil emmer etc. mee. Doen jullie dat ook? Voor dat we met alle spullen het huisje in gaan, dan wil ik eerst zelf alles schoonmaken en ontsmetten met een chlooroplossing. Ben ik dat doorgeslagen? Of herkennen jullie dit? Verder ben ik natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar wat jullie wel/niet meenemen.

2 jaar geleden

Reactie op Nath1987

Wij gaan in de herfstvakantie naar een Centerparks huisje de Eemhof. Dit is ...
Denk dat de dweilenmer etc wel overdreven is.. 😅 maar achteraf had ik hem ene kant wel willen hebben.. 🤣🤣🙈 ik had dettol schoonmaakdoekjes bij me (thank god) 😁😁

2 jaar geleden

Wij zijn afgelopen zomer naar Texel geweest. Ik had zelf ook veel meegenomen voor mijn zoontje, té veel luiers en billendoekjes (maar ik had liever te veel als te weinig, ondanks dat je het bij kunt kopen), aankleedkussen, voedingskussen. Had potjes groente en fruit meegenomen, soms at hij ook stukjes fruit. Nu waren wij met mijn schoonouders mee, dus die hadden al het schoonmaakspul bij zich. Nu was er bij ons wel veel zand in het huisje, maar dat is denk ik op Texel ook niet echt te voorkomen. Verder zag het huisje er prima en ruim uit.

2 jaar geleden

Wij zijn 2 weken naar Frankrijk geweest. Onze 'fout' was vooral veel te veel kleding voor hem meenemen. Hij kroop daar voornamelijk in zijn romper rond. Mijn ouders waren met de auto waardoor hun al heel veel mee konden nemen en wij in het vliegtuig alleen een hand bagage en de draagzak nodig hadden, dit was ideaal maar daardoor neem je snel te veel mee. Ook zijn we regelmatig een paar dagen naar me moeder haar vakantie huisje geweest. Echt een aanrader om te doen! Lekker in de natuur buiten spelen en van alles ontdekken

2 jaar geleden

Net terug van 2 nachtjes Centerparcs Heijderbos met mijn meisje van 10 maanden en mijn beste vriendin met haar kleine van 3 jaar. Wij liepen tegen precies dezelfde punten aan wat betreft schoonmaak van het huisje en de activiteiten voor de kleinste. Mijn beste vriendin heeft er 2 jaar gewerkt en is nu een jaar weg daar. Zij was totaal verbaasd over wat er in een jaar tijd veranderd is en wat ze allemaal weg hebben gehaald, er was dus eerst wel een ballenbak etc. Ik was vergeten om beddengoed voor de kleine mee te nemen dus die hebben we alsnog bij de receptie gehaald. Voor de rest van speelgoed tot eten alles zelf meegenomen en ook alles gebruikt. Heeerlijk genoten met de meiden!

2 jaar geleden

Reactie op Nath1987

Wij gaan in de herfstvakantie naar een Centerparks huisje de Eemhof. Dit is ...
Het is dat wij maar 2 nachtjes daar waren en niet veel in huisje waren, alleen tijdens de slaapjes. Als we langer waren gebleven en meer in het huisje hadden gezeten dan had ik zeker wel een dweil er door willen halen. Is dus niks overbodigs🙈

2 jaar geleden

Reactie op MamaInSpé

Net terug van 2 nachtjes Centerparcs Heijderbos met mijn meisje van 10 maan ...
Ja jammer is dat he.. dat er niks was voor de kleinste.. 😔zwembad vond ik wel fijn. Maar wat een gedoe met die baby omkleed hokjes... evenlater gingen we maar in normale hokjes. We stonden gewoon 15 a 20 min te w8.. tot er 1 vrij kwam.

2 jaar geleden

Wij zijn een nachtje in een vd valk hotel geweest. Zwembad vond hij leuk. Op de ligbedden omgekleed en aankleden op de kamer. Stond een babybedje en kinderstoel was er ook tijdens diner en ontbijt. Hij gedroeg zich keurig en we hebben lekker kunnen ontspannen. In de avond om en om in de sauna geweest terwijl de kleine sliep.

2 jaar geleden

Reactie op Tutje

Ja jammer is dat he.. dat er niks was voor de kleinste.. 😔zwembad vond ik ...
Ja, echt heel erg jammer. Vooral omdat we ons er op hadden ingesteld dat er dus nog een binnenspeeltuin was met een ballenbak etc. Bij het zwembad hebben wij net geluk gehad met de hokjes dat zowel bij aankomen als weggaan net iemand het hokje uit ging🙈. Maar vind wel voor een familiepark dat er erg weinig familiekleedhokjes zijn. Wel een heel leuk zwembad waar ze zich enorm vermaakt hebben 2 uur lang. Normaal gesproken is mijn kleine met een uurtje wel klaar in het zwembad en is ze overal op uitgekeken. Wat ik dan wel weer als opmerking bij het zwembad heb is dat ze in het peuterbadje een mega emmer hebben die eens in de zoveel tijd omkiept en een waterval creëert. Zodra daar kleintjes in de buurt kwamen en dat ding ging om was het krijsen. Niet heel tactisch geplaatst.😂

2 jaar geleden

Wij zijn 2 weken naar Mallorca geweest. Veel te veel kleertjes meegenomen. Allemaal leuke nieuwe tshirts gekocht, bijna niets aangehad. Vanwege de warmte alleen zn rompers aangehad met eventueel een kort broekje. Tip, neem handwas mee. Zo kan je de rompertjes en broekjes wassen tussendoor. Ohja, genoeg hydrofiele doeken vond ik ook erg handig. Wat ik volgende keer ook meeneem is een hoeslaken voor zijn ledikantje. Hier in het hotel zijn ze toch wat minder fijn dan die we thuis hebben.

2 jaar geleden

Wij komen net terug van het Hof van Saksen. Bedje en stoel waren aanwezig, kussen tegen bijbetaling van 2,50 eur ook. Tegen betaling van 30 euro kan je bij het boeken ene huisje uitkiezen. Wij zaten heel dichtbij de binnenspeeltuin, waar ze foamblokken en een ballenbak hadden voor de kleintjes. Ze hebben ook een heerlijk zwembad en voor oudere kindjes nog heel veel meer te doen. Echt een aanrader. Wel goed zoeken naar goede aanbiedingen. Wij zaten in een normaal huisje, maar ze hebben ook New born en kinderhuisjes.

2 jaar geleden

Wij zijn 3 en halve week naar Turkije geweest veel te veel kleren mee genomen want overdag alleen in romper en savonds een broekje erop en klaar we hadden een huis gehuurd en vanuit Nederland een klein zwembadje meegenomen en we hebben die daar gelaten

één jaar geleden

Wij zijn net terug van een kleine week fietsvakantie in Nederland. Wat was het fantastisch! Het weer was frisser dan voorspeld, en meer wind maar we hadden 1 electrische fiets met een Thule fietskar er achter. Van huisje naar huisje gegaan met 30-40km fietsen om de dag zodat de kleine of in de fietskar sliep of weer een langer middagdutje kon doen in een campingbedje. Ze genoot van de kar, het buiten zijn, het ontdekken en mopperde alleen als het echt te lang achter elkaar koud was. S middags vaak koffie + lunch onderweg. Geweldig

één jaar geleden

Ok vandaag gevlogen met 1,5 jarige Job. Wat een verschil met de vorige keer (9mnd)! Het was de zwaarste vliegtuigrit uit mn leven 🤣 maar dat komt ook omdat ik type ikzitenikslaap-vlieger ben en dat kon nu absoluut niet. Meneer loopt sinds een kleine maand en wil dus ook alleen maar lopen lopen lopen, dat kan niet in de wachtrij naar de douane, dus snackjes - ja, om 6u s’ochtends al aan de wortel, prima zolang hij niet de boel bij elkaar krijst. In het vliegtuig had ik een mamavermaakpakket gemaakt, dit is met behulp van pinterest en vriendinnen bij elkaar gesteld, wie weet hebben mama’s hier wat aan in de toekomst!: - Schilderstape. Overal stukjes opplakken. Oh wat leuk, erafpulken en op andere plekken plakken, huh steeds een nieuw stukje? 15m vermaak. - Beertje Bo boekje, Job zijn favo boekjes, goed voor 10m vermaak. - Coco melon op de ipad, goed voor 20m vermaak. - veel verschillende snackjes zoals: rozijntjes, wortels, babychippies, koekjes, soepstengels. - veel drinken want warm op schoot en in het vliegtuig. (Hij heeft bijna 0,5l gedronken in 3u) - 1x lopen door het gangpad want moest ook verschoond worden. - van die gekleurde ragers in armbandjes maken of gewoon ergens aan vast maken, goed voor 20m(!!) vermaak. - whiteboardmarkers om mee te tekenen, zo schoon met billendoekies, goed voor 10m vermaak. - liedjes zingen - kiekeboe - kietelen - het schuifje van het raam (goed voor 15m vermaak) - sjansen met de achterburen. Meneer was om 4.45u al wakker want we moesten toen al opstaan en richting het vliegveld. Hij wilde de laatste 10m van de vlucht wel slapen 🥲 mooi niet vriend. In de auto heeft hij uiteindelijk geslapen. Vandaag was een pittige dag omdat we allemaal erg moe zijn. Maar het is het allemaal waard want nu hebben we een hele week met elkaar in de zon en 25+ graden! En aan de terugreis denken we nog lang niet 🤪

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ok vandaag gevlogen met 1,5 jarige Job. Wat een verschil met de vorige keer ...
Wij vliegen morgen voor het eerst met onze 1,5 jarige zoon die absoluut niet stil kan staan en zitten.. heb er een hard hoofd in 🙈 Bedankt voor de tips in ieder geval, ik ga de schilderstape zo inpakken😁

één jaar geleden

Reactie op Amooma

Ok vandaag gevlogen met 1,5 jarige Job. Wat een verschil met de vorige keer ...
Wat heerlijk! Geniet er van. Maak er een onvergetelijke vakantie van! 😍

één jaar geleden

Reactie op Leo7

Wij vliegen morgen voor het eerst met onze 1,5 jarige zoon die absoluut nie ...
Succes morgen! Komt vast goed. 😇😊 alvast fijne vakantie.

één jaar geleden

Reactie op Leo7

Wij vliegen morgen voor het eerst met onze 1,5 jarige zoon die absoluut nie ...
Wij morgen! Ik heb precies hetzelfde! Beetje spanning, omdat ik hoop dat ze de boel niet op stelten zet 🥲 hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Cindy11

Wij morgen! Ik heb precies hetzelfde! Beetje spanning, omdat ik hoop dat ze ...
Het valt vast mee, en zo wel: de reis duurt maar een x aantal uur. En je ziet al die mensen nooit weer 🤪