9 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje slaapt in het algemeen al meer dan jouw dochter eerder deed. Dus ze zal het wel nodig hebben.
Ik weet niet over wat voor beker je het hebt? Als het zo'n grote rietjesbeker is, lijkt mij het genoeg. Mijn zoontje drinkt uit een gewone beker, daar zit per keer niet meer dan 200ml in, dan zouden maar 3 bekers wel weinig zijn. Ik heb wel dagen dat hij soms minder drinkt. Maar als hij gewoon genoeg plast, wat hij altijd wel doet, dan is er niks aan de hand. Dus gewoon even in de gaten houden of ze nog genoeg plast (in de luiers) of als ze op het potje plast of de kleur goed is.
één jaar geleden
Reactie op Sanniej
Tnx voor jullie meedenken! Het gaat om 200 ml bekers.. ze is net 2. Erg te ...
Dan zou ik even in de gaten houden of ze nog genoeg plast. Als dat zo is zou ik mij geen zorgen maken. Ze halen natuurlijk ook vocht uit hun eten!
één jaar geleden
Reactie op Sanniej
Tnx voor jullie meedenken! Het gaat om 200 ml bekers.. ze is net 2. Erg te ...
Onze dochter drinkt sochtends 150-180 ml (koe)melk en savonds nog een keer. Overdag zijn we al blij als ze 1 volle beker op krijgt (denk max 250 ml?)
Ze doet het al meer dan een jaar zo ;)
Heeft blijkbaar niet meer dan dit nodig (we krijgen er ook vaak niet meer in.. meer zeuren om drinken werkt juist averechts ook)
één jaar geleden
Hier ook een meisje dat veeeel beter slaapt dan... ooit 🤣 Ze begint langzaam door te slapen, en smiddags moet ik haar na 1.5uur slaap wakker maken (anders slaapt ze s avonds heel slecht in). Ook slaapt ze een soort van uit tot 7uur/half 8, waar ze eerder altijd om 6uur wakker was.
Ik geniet ervan haha! We komen van heeeeeeel ver (nachten waar we elk uur naast dr bed stonden), dus dit is een verademing 🙈
Ik merk dat mijn dochtertje gigantisch ontwikkeld; ze gaat steeds meer en beter praten, ze gaat veel snappen en verbanden leggen, ze is een echte avonturier en graag buiten... ik denk dat het daar door komt 😁