12 Reacties
één jaar geleden
Denk dat mijn dochtertje dat met gemak wegdrinkt, ze krijg 2x per dag 150ml halfvolle melk, dus dat is al 300, dus nog.maar 700 te gaan, dan nog een 360gradenbeker vol met thee dat is alweer 230ml dus hebben we 530ml totaal,
En die beker gaat nog wel zeker 2 of 3x helemaal vol door de dag heen dus die liter is zo gehaald
één jaar geleden
Hier halen we de liter zeker niet 300ml melk en met geluk een rietjesbeker van 300 lang niet altijd op dus denk dat we gemiddeld rond de 450/500 zitten fruit zal vast geen halve liter ook zijn neem ik aan🙈 ik vertrouw erop dat wanneer ze dorst hebben drinken (staat altijd binnen handbereik) en bij eetmomenten biedt ik het extra aan me oudste 2 van 2 en bijna 4 drinken ook niet zoveel! Zolang ze maar goeie luiers hebben over de dag!
één jaar geleden
Oh mijn zoontje komt hier zeker weten niet aan! Qua water ben ik heel blij als hij 1 fles per dag ( zo'n 125ml) weg drinkt maar die dagen zijn zelde. Soms tussendoor drinkt hij een half bekertje thee of maak ik een Smootie en dat drinkt hij enigsinds wel. In de avond krijgt hij nog 180ml melk en soms als hij wakker word rond 00:00 weer 180ml
één jaar geleden
Hier ook echt geen liter per dag! Denk dat we tussen de 400 en 500 ml uitkomen (melk, water en sap).
Staat altijd binnen handbereik en we bieden het de hele dag aan maar krijgen er gewoon echt niet meer in..
één jaar geleden
Nee hoor. Hier redden we dat ook niet.
Smorgens 150ml melk, meestal niet op.
Tussen door wil ze soms wat slokjes.
Smiddags 150ml melk, meestal niet op.
Smiddags een 360graden beker. Is soms op en soms niet.
En fles 180/210.
Als ze goed groeien,blij zijn en plasluiers hebben is het goed denk ik dan. Anders drinken ze echt wel.
één jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik er niet heel erg op let. Maar hij is gezond en vrolijk en heeft goeie volle luiers dus ga er maar vanuit dat t genoeg is.
één jaar geleden
Hier ook een slechte drinker :)
Al sinds heel vroeg.. toen ze nog alleen op melk leefde, moesten we ook altijd moeite doen om de flessen (redelijk) leeg te krijgen.. soms zat ze toen ook maar op 500 ml per dag.. 750 was wel een beetje de max denk ik
Nu drinkt ze 2x 150 ml melk
En het is al veel als ze een beker van 150-200 ml water leegdrinkt. Soms lukken er 2, maar meestal is 1 al veel 🙈
één jaar geleden
Ik hou het eigenlijk niet bij hoeveel hij drinkt.
Hij drinkt smorgens een fles of beker melk. En daarna geven we hem met eten een beker met water, soms drinkt hij het op en vullen we het aan en soms heeft hij na een half bekertje genoeg.
Als we thuis zijn zet ik meestal ook gewoon een bekertje met water op tafel en die vul ik bij als het nodig is.
En als hij snachts wakker word geven we ook een fles.
Maar ik heb dus eigenlijk geen idee hoeveel hij drinkt, maar hij heeft volle plasluiers, dus het zal wel genoeg zijn.
één jaar geleden
Onze zoon krijgt ‘s morgens een fles van 210 en drinkt over de dag 1 of 1,5 360 beker aan water/sap… Ook geen grote drinker, maar altijd wel goede plas luiers. 😊