6 Reacties

één jaar geleden

Niet iets specifieks maar nu de 2e moederdag op rij dat mijn stagiaires iets knutselen met mijn dochtertje, ondertussen knutsel ik met de anderen iets (ben gastouder) en de peettaante koopt iets in naam van mijn meisje tot ze oud genoeg is en zelf mee kan.

één jaar geleden

En qua uitjes?

één jaar geleden

Reactie op Lautje8

En qua uitjes?
Niet iets speciaals misschien als ze een beetje ouder is ofzo volgend jaar moederdag is haar broertje erbij (vandaag 34 weken zwanger) dus bekijk dan wel even hoe of wat haha

één jaar geleden

Ik ben dit jaar naar een festivalletje geweest in Oosthuizen samen met een ander alleenstaande mama. Volgend jaar zeker weer!

VRIEND

één jaar geleden

Heerlijke fietstocht gemaakt door de Reeuwijkse Plassen met het hele gezinnetje. Kleine voorop in zijn fietsstoeltje, stralende zon, en in het gras even gestopt voor wat drinken en een snack.

één jaar geleden

Wij waren toevallig met moederdag in turkije op vakantie. Ik heb mijn moeder (die mee was) een hamam behandeling en massage cadeau gedaan en mijn man heeft dit namens hem en mijn zoontje cadeau gedaan aan mij, zodat ik samen met mijn moeder mee kon😊 heerlijk even momentje voor jezelf.