7 Reacties
één jaar geleden
Wat ik heb gelezen is dat als je kindje al 3 maandjes zelfstandig kan lopen dat het dan mag
één jaar geleden
Onze dochter loopt vanaf 12 maanden is nu 15 maanden, maar heeft nog steeds een buigbare zool. Geloof dat ze het zelfs aanraden tot maat 27. En daarna pas harde zolen te pakken.
één jaar geleden
Ik zelf zou aanraden zo lang mogelijk zachte flexibele zolen. Is gewoon heel erg goed voor de voet ontwikkeling. Omdat je kindje met zachte flexibele zolen heel goed kan voelen en bewegen loopt dit ook het lekkerst. Met zo'n schoen met harde zool kunnen ze de voetafwikkeling niet goed voelen en doorvoeren waardoor kinderen snel een verkeerde voetstand aangaan nemen.
één jaar geleden
Toevallig is gisteren de fysiotherapeut hier geweest voor het lopen bij mijn zoontje. Die gaf aan dat zachte zooltjes echt worden aangeraden tot ongeveer 22-24 maanden vanwege inderdaad de voet ontwikkeling. Anders kunnen kindjes snel een verkeerde stand gaan aanleren of juist veel vallen omdat de voeten blijven staan. Ze gaf ook shoes me aan als goede optie.
één jaar geleden
Reactie op mags
Mn dochter loopt nu 2 maanden maar we hebben wel al schoentjes met een hard ...
Inprincipe is het beste leer met soepele zolen tot +- 2 jaar.
Dus inprincipe alle merkjes zijn oke.
Voorkeuren die ik zelf heb: shoesme, elefanten, keq en zachter voor de portemonnee groot van Scapino (wel weinig keus)