16 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben gisteren avond een ventilator op zijn kamer gezet zodat het dragelijker is. Het is nu 26 graden op z'n kamer en ligt nu alleen in z'n hemd in z'n slaapzak
één jaar geleden
Wij zetten eerst de airco een uur voor het slapen aan. Tijdens het slapen heb ik onderstaande:
https://www.bol.com/nl/p/aigostar-33a4q-ice-cube-mini-airco-aircooler-met-led-verlichting-mist-ventilator-luchtkoeler-tafelventilator-wit/9300000061978145?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik doe er dan koud water in met ijs. Hij slaapt in ze luier in een hydrofiele slaapzak.
één jaar geleden
Reactie op Tutje
Wij zetten eerst de airco een uur voor het slapen aan. Tijdens het slapen h ...
Merk je ook echt met zo'n mini airco dat het wat doet?
één jaar geleden
Wij doen nu bij airco op onze kamer aan laten en onze deur wijd open. Deur van mn zoontje op n kiertje dan is t 25 graden bij hem smorgens. Oplossing voor hier toch gevonden
één jaar geleden
Reactie op Vijf0123
Oh ben benieuwd of dit help. Wij slapen mtzn 3en in 1 kamer raam open dysso ...
Ik vind die aircooler echt top, zeker met ijsblokjes erin. Ik neem hem ook mee als we op vakantie gaan. 😅 het verkoelt niet perse de kamer maar dat koude briesje die eruit komt vindt die wel fijn. 😇 maar met 3 mensen in 1 kamer wordt het ook wel warmer door temperatuur van jullie lichamen. ;-)
één jaar geleden
Reactie op Tutje
Oh 😵💫 wel balen 🙈
Wij gaan maar investeren in een mobiele airco, we willen hier nog zeker 10 jaar wonen (moeten toch een ander huis tegen de tijd dat de kids gaan puberen, want met een meisje op komst zullen ze dan wel een eigen kamer willen 😅) Maar tot die tijd zal het in de zomer boven een sauna blijven 😂
VRIEND
één jaar geleden
Wij hebben geen tussendeuren naar naar zolder, dus wij koelen met de airco alleen onze eigen slaapkamer. We luchten wel de hele verdieping door met alle ramen open. Die op zolder blijft open in de nacht. Zodra het overal een beetje koel is, krijgt meneertje een bad of douche en komt naar onze kamer voor zijn laatste voeding. In rompertje en pyjama, nu even geen slaapzak.
Daarna naar zijn eigen kamer (slapend). De deur gooien we snachts open tijdens het troosten, zodat de koelte van de dakramen terug in zijn kamer komt. Daarna klamboe en deur weer dicht tot hij sochtends komt. Dan komt hij weer bij ons in bed voor zijn ochtend voeding.
En gooien wij onze ramen weer open.
Als de nacht echt stikheet is, slaapt hij gewoon bij ons in bed, in zijn rompertje.