13 Reacties

één jaar geleden

Wat een schrik allemaal, maar kan alsnog buikgriep zijn hoor. Ik heb ook soms honger ookal heb ik buikgriep, dus dat zegt niet zoveel. Hopelijk geeft je huisarts morgen duidelijkheid, als je het niet vertrouwd vanavond kan je altijd de hap bellen!

één jaar geleden

Onze knul heeft ook iets onder de leden denk ik. Vorige week onwijze diarree tot 10 luiers per dag. Ging 2 dagen goed, daarna 6x overgeven in 1 nacht. Leek weer 2 dagen goed te gaan, alleen konden wij als ouders gisteren echt geen slok drinken binnen houden of we kotsten het er weer uit. Net had de kleine man juist weer heel veel moeite met zijn stoelgang en daarna viel hij in mijn armen in slaap (dit gebeurt ook echt nooit). Ook de hap al gebeld van de week maar zien er geen ernst in, maar ik maak mij net als jij wel zorgen. Laat je het weten wat de huisarts zegt?

één jaar geleden

Ondanks dat mijn dochtertje destijds buikgriep had at en dronk ze wel gewoon dus dat hoeft niet alles te zeggen

één jaar geleden

Was hier toen ook was buikgriep. Alles kwam er direct met een golf weer uit. Hiernaast ook diarree. Was na 3 dagen weer beter gelukkig

één jaar geleden

Plast ze nog steeds weinig? Want dan zou ik echt de hap nog een keer bellen en dat er heel duidelijk bij melden. Niet om je ongeruster te maken maar dat is een teken van uitdroging. Sterkte en laat even weten hoe het bij de hap of huisarts afloopt.

één jaar geleden

Mijn dochter moest ook een paar dagen overgeven bij haar eerste tandje die doorkwam.. Nu komen haar 3e en 4e tandje door en moest ze vanochtend weer overgeven. Deze link is niet bewezen maar bij ons lijkt het wel gerelateerd te zijn aan elkaar.

één jaar geleden

Hier ook een kleintje van bijna 14 maanden met dezelfde klachten. Volgens ons ook echt wel buikgriep. Overgeven, diarree, in de nachten ontroostbaar, weinig willen drinken. Wij zijn echt bezig om haar op alle mogelijke manieren vocht binnen te laten krijgen om uitdroging te voorkomen. Dat is nog een hele klus maar we geven veel fruit enzo. Gelukkig is ze nu wel vrolijk. Hopelijk is jullie kleintje ook weer snel aan de betere hand. Let inderdaad goed op de plasluiers! Mocht dat uitblijven is dat wel een reden om de huisarts te bellen.

één jaar geleden

Klinkt volledig als buikgriep. Bijna helemaal hetzelfde meegemaakt enkele weken geleden helaas, we moesten maar gwn thuis uitzieken..

één jaar geleden

Mijn zoontje had precies hetzelfde met buikgriep. Lusteloos maar wilde wel drinken en eten. Om vervolgens in 2 uur tijd weer 2 keer zijn bed onder te kotsen. En dan was het weer even goed en ging hij even spelen, om weer van vooraf aan te beginnen. Heeft een kleine week geduurd (en toen was ik aan de beurt ;)). Waarschijnlijk helaas gewoon uitzieken…

één jaar geleden

Even weer een update. Het gaat gelukkig weer ietsje beter. Nog wel naar de huisarts geweest, maar ze denkt idd gewoon een heftige griep met een combi van buikgriep. Een kuur wilde ze niet gelijk geven, snap ik. Wel als ze nog veel vaker weer koorts met verkoudheid heeft verwijzing naar een kno. Dit is al de 3e x in 2 maand. Maar t is ook tijd van het jaar 😴

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Even weer een update. Het gaat gelukkig weer ietsje beter. Nog wel naar de ...
Fijn dat het beter gaat! Een kuur zal ook niet helpen bij een virus, dus dat is wel logisch. En het is idd de tijd van het jaar, hier was en 9 weekenden op rij (😖) raak, regelmatig met 40+ koorts. ‘Goed voor het opbouwen van de weerstand’ denk ik dan maar 😅.

één jaar geleden

Reactie op MBB85

Fijn dat het beter gaat! Een kuur zal ook niet helpen bij een virus, dus d ...
Haha ja echt. En ze gaat naar een kinderopvang dus krijgt alles natuurlijk wat er maar rond gaat. Erg vervelend nu, maar straks als ze een jaar of 4 is waarschijnlijk al heel wat weerstand opgebouwd. Wel erg lastig, werkende mama zijn met ziek kind 🥺

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Haha ja echt. En ze gaat naar een kinderopvang dus krijgt alles natuurlijk ...
I know, ik ben ook werkende (single) mama dus ik ken het gevoel. Ergens was het fijn dat het vooral de weekenden waren (wel meestal met uitloop naar de maandag), scheelde wat gedoe met werk. Maar aan de andere kant dus ook geen tijd om zelf even bij te komen 🫠. #biiiijna vakantie ;)!