65 Reacties
2 jaar geleden
Doorkomende tandjes.
Heel erg slecht slapen in de nacht.
Steeds huilen dat over gaat naar gillen.
Ik verlies mijn geduld😩
Vaker hoofdpijn deze dagen maar moet toch doorzetten.
Ondanks alles, smelt me hart ieder keer weer bij dat lief gezichtje van hem.
2 jaar geleden
- Tijd voor mezelf maken zonder dat het huishouden of mijn nachtrust eronder lijden. Die balans vind ik erg moeilijk te vinden.
- Poepluiers verschonen is ook nogal een ding, want mijn zoontje wilt constant op avontuur. Stil liggen doet hij alleen als hij slaapt.
2 jaar geleden
- tijd vinden om te sporten, mijn haar te stylen en geld over te houden voor mezelf
- alle aandacht gaat naar huishouden, baby, werk, en mijn man.
Hier een balans in vinden waarbij ik mezelf niet weg cijfer heb ik nog steeds niet gevonden. Was hiervoor echt sportief en ik mis het echt. Ook leuke dingen voor mezelf kopen en er elke dag mijn haar doen valt een beetje weg. Snelle knot/staart en oude kleding maakt me niet gelukkig
2 jaar geleden
Mijn uitdaging op het moment is uitzoeken hoe ik alles in mijn eentje moet doen, zorg voor de kleine, huishouden, tijd voor mezelf en uiteindelijk ook weer werken (zit momenteel thuis, nog niks afgesproken over weer starten)
Daarnaast is ook het verschonen van een luier een dingetje. Mevrouw rolt alle kanten op of gaat zitten.
Gelukkig verder een heel tevreden en vrolijk meisje thuis.
2 jaar geleden
- Luiers verschonen in mijn eentje. Elke dag doe ik weer iets geks/nieuws om er voor te zorgen dat hij blijft liggen en niet alle kanten op gaat (en van de de commode valt).
- tanden poetsen. We vergeten het gewoon omdat het nog niet in ons systeem zit. Moet echt een onderdeel van ons avondritueel worden 😱!
2 jaar geleden
Slaap. In de breedste zin van het woord. De zoveelste, intense slaapregressie(??) van ons zoontje. De vele gebroken nachten met ieder uur wakker. Het slaaptekort dat zich steeds meer opbouwt bij ons allemaal en hoe mij dat overdag steeds meer beïnvloed. Opzien tegen werken (sta voor de klas en dus altijd alert) en opzien tegen dagen alleen (man nu in het buitenland voor werk).
2 jaar geleden
Reactie op Boysmom_2
Dit dus, niet meer te doen :(
Ik geef je een digitale omhelzing ❤️
2 jaar geleden
Ik kom net terug met de jongste uit het ziekenhuis (ze was gevallen op de opvang) en dat zijn de momenten waarop ik er heel erg mee geconfronteerd word dat ik het als het erop aankomt toch allemaal alleen moet doen.
Haar vader is niet in beeld, maar in 'het normale leven' heb ik wel veel gezelligheid om me heen en red ik het prima. Maar als ik dan alleen in het ziekenhuis zit met haar, dan voel ik me wel alleen. Gelukkig zijn we inmiddels weer thuis❤️
2 jaar geleden
Ik kom net terug met de jongste uit het ziekenhuis (ze was gevallen op de o ...
Oh jeetje. Dat had ik laatste al toen ze ziek was. Haar vader is vorige maand overleden. Dat soort momenten zijn dan geel confronterend inderdaad.
Fijn dat het goed met haar gaat! Hopelijk knapt ze snel op, mocht ze zich nog niet fit voelen.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Dtt
Mijn uitdaging op het moment is uitzoeken hoe ik alles in mijn eentje moet ...
Poeh, sterkte! Ik heb deze herfstvakantie met de kleine doorgebracht terwijl mijn man gewoon moest werken en ik werd knettergek van dat blok aan mijn been dat maar niet los kan laten en volledig gaat flippen zodra je hem in de box zet...
2 jaar geleden
Vooral thuiswerken met kind als de opvang weer eens niet doorgaat is een uitdaging.
Van september tot eind november geen opvang op de vrijdag, dus dan werk ik thuis met baby erbij
Soms gaat het aardig, soms voor geen meter..
Gelukkig heb ik een hele aardige werkgever die het gooit op overmacht en dus krijg ik gewoon volledig uitbetaald ook al werk ik natuurlijk niet volledig..
Hopelijk komt er na november een oplossing, want de vrijdag blijven ze dicht tot sowieso februari..
Het maakt me niet uit welke dag we opvang krijgen, als we maar weer gewoon 2 dagen kunnen krijgen..
2 jaar geleden
Reactie op Dtt
Oh jeetje. Dat had ik laatste al toen ze ziek was. Haar vader is vorige maa ...
Aahh dank je, jij ook veel sterkte. Wat ontzettend verdrietig😥
De kleine is gelukkig helemaal oké, helaas alleen nu zelf geveld door corona🙈