9 Reacties

één jaar geleden

Meestal op bed zitten, tv aan en tussendoor was vouwen 😅 en daarna dan in bed serie kijken Soms nog wat werken, sport 1x in de week.

één jaar geleden

Ik ga eerst ff klusjes doen: vaatwasser inruimen/ keuken opruimen. Tas voor morgen klaar zetten. Kleren voor mezelf klaar leggen. Speelgoed opruimen. Was vouwen. Waterflesjes voor de nacht klaar zetten ( slapen nog niet altijd door of hebben dorst.) Dat is meestal om 8 uur wel klaar en dan slapen de kids ook. Dan heb ik echt ff vrij. Dan heb ik ook de rust om in bad te gaan of tv kijken en vooral niet te bewegen haha!

één jaar geleden

Ja ik probeer dat dus allemaal gedaan te krijgen overdag zodat als ze dan op bed liggen dat ik dan ook nergens meer aan hoef te denken alleen aan mezelf. Maar soms heb ik zoveel was inderdaad dan moet ik het ook doen als ze slapen

één jaar geleden

Ik doe m'n huishouden incl stofzuigen en dweilen , dan ga ik uurtje sporten en dan douche en bedje in 🧐

één jaar geleden

Speelgoed opruimen, douche en lekker op de bank ploffen. Als ik er soms energie voor heb sporten. 😅

één jaar geleden

Koffie zetten en lekker zitten op de bank☺️ huishouden en sporten doe ik overdag.

VRIEND

één jaar geleden

Ook naar bed gaan... De kleine gaat laat met ons mee naar bed en slaapt dan meestal net iets korter uit dan wij zelf van plan waren...

één jaar geleden

Hier ook opruimen wat ik bij veel lees. Daarna wisselend wat ik doe. Op maandagen ga ik altijd met mijn man uitgebreid koken. Op dinsdag gaat mijn man weg in de avond dus dan ga ik aan de studie. Op woensdag avond heb ik repetities (doe aan musical) op donderdag avond komt mijn schoonzusje altijd eten dus dan op de bank met zn allen. Op vrijdag zijn we bij de schoonouders op zaterdag bij mijn ouders en zondag bij mn bonus schoonouders

één jaar geleden

Op de bank zitten, even scrollen op m’n telefoon.. synchroon met m’n vriend 😅😂 en dan rond half 9 lekker serie aan. Na de serie ga ik vaak naar bed, want ik heb een interne wekker die op 5u staat 😓