4 Reacties

6 maanden geleden

Wij zijn afgelopen februari voor het eerst geweest. We gingen toen naar de film van Fien en Teun 😊

6 maanden geleden

Ik denk dat dat heel erg aan je kindje ligt. Met mijn zoon, 2,5, zou ik dat nu echt niet doen (heeft thuis ook geen concentratie voor een filmpje, altijd bewegen/spelen). Terwijl zus op die leeftijd al uren tv zou kunnen kijken dus ik het prima aan zou durven.

6 maanden geleden

Ik ben rond 1,8 jaar naar juf roos geweest 😅 Ze was er superfan van en we gingen naar een mini-voorstelling, dus het licht was niet helemaal uit en geluid was minder hard dan normaal. Ze vond het superleuk! Het duurde precies lang genoeg. Bij de aftiteling wilde ze naar huis, maar toen kwam de Hokey Pokey en deed ze nog even mee 😂 Dit jaar is m’n vriend met haar naar peppa pig geweest (vindt ze ook heel leuk), maar dat was omdat een vriendin van me niet kon, omdat haar dochter ziek was. Dat was een normale voorstelling, dus dat was iets spannender even.. duurde ook net lang genoeg/iets te lang ;) Ligt vast aan je kind wat ze ervan vinden, maar ik vind de mini-voorstellingen wel een aanrader :) Net wat minder spannend allemaal. Vind het alleen zo stom dat je als volwassene de volwassenprijs betaalt en je kind een kinderkaartje 😛

6 maanden geleden

Wij zijn afgelopen weekend voor het eerst maar Sam en Julia geweest. Het duurde al met al eigenlijk net iets te lang maar dat zag ik ook bij andere kindjes die alweer wat ouder waren. En tijdens zo voorstelling is het natuurlijk ook al minder erg. Wij kozen wel speciaal voor de mini ochtend dus het geluid wat minder hard en het was lichter in de zaal. Wel meteen een volledige ervaring van gemaakt natuurlijk met popcorn. Overigens denk ik dat je met een voorstelling met iets oudere kindjes ook geregeld kindjes heen en weer ziet lopen omdat ze naar de wc moeten. Ik verwacht dat dit er wel in blijft bij ons op regenachtige dagen...