69 Reacties
茅茅n jaar geleden
Onze kleine zit in 92/98
En kleine heeft ook lange benen en smalle taile. En hij wordt 26 november 2 jaar
茅茅n jaar geleden
Mijn dochtertje wordt in november 2 jaar en draagt maat 86/92. Meestal heeft ze van broekjes 92 nodig omdat ze lange beentjes heeft.
Ze is verder ook heel smal en lang
茅茅n jaar geleden
Hier 30 oktober 2 jaar. Broeken 80/86 en shirtjes 86. Mijn dochter is vrij klein en smal voor haar leeftijd
茅茅n jaar geleden
Mijn zoontje word 23 november 2 en hij heeft maat 92. Hij is wel lang en slank waardoor de meeste broeken heel lelijk zitten om zijn middel
VRIEND
茅茅n jaar geleden
Ik ben ook altijd op zoek naar broekjes met een echt koordje in de taille. Ik heb er al 3 moeten innemen!
Hier wordt de kleine knul 2 jaar op 10 november.
Hij weegt nu eindelijk 10 kilo, zit 83,5 cm lang en is net in maat 92 omdat de rest gewoon te kort of te strak is op zijn bovenlijf
茅茅n jaar geleden
M'n zoontje wordt 8 november 2!
Is 86 cm en weegt 11kg
Draagt van boven sinds kort maat 92 en van onder maat 86. Zeeman broekjes kan hij zelfs nog in maat 80 aan. En hij draagt alleen broekjes met touwtjes, alles zakt van z'n kont 馃ぃ
茅茅n jaar geleden
Reactie op Hepziba
Ik ben ook altijd op zoek naar broekjes met een echt koordje in de taille. ...
Ik weet niet of het je smaak is, maar het merk Flinq heeft hele fijne broekjes met koordjes. Ze vallen ook mooi smal, dus er zit vanachter niet zo'n plofbibs 馃槵
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tutje
Super leuk om te lezen hoe goed ze zijn gegroeid en hoe verschillend het is ...
Haha ik blijf die grote verschillen zo bizar vinden 馃槀
Kindje van een vriendin is groter dan mijn dochter en zij is nu 13/14 maand, dus net een jaar
Mijn dochter 23 maand, dus bijna 2 馃槀
Allebei groeien ze netjes volgens hun eigen lijntje, dus prima, maar ik wist nooit dat die verschillen zoooo groot konden zijn 馃槢
茅茅n jaar geleden
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, heb zijn kast al een tijdje niet uitgezocht. Maar er zitten best wel wat dingen tussen die te klein zijn. In zijn kast zit maat 86 t/m 98/104(van rompers). Ik denk dat 92/98 het beste zit.
Binnenkort ga ik zijn kast opruimen, maar nu zijn we op vakantie en hebben we nog de korte kleren aan.
Als we terug komen het blijkt in Nederland weer lange mouwen weer te zijn, dan ga ik zijn kast weer voor de winter inrichten en kijken wat we missen (ik heb al heel veel tweedehands liggen).
Ons zoontje word eind oktober 2 en is nu al 15 kg.