69 Reacties

茅茅n jaar geleden

Onze kleine zit in 92/98 En kleine heeft ook lange benen en smalle taile. En hij wordt 26 november 2 jaar

茅茅n jaar geleden

Mijn dochtertje wordt in november 2 jaar en draagt maat 86/92. Meestal heeft ze van broekjes 92 nodig omdat ze lange beentjes heeft. Ze is verder ook heel smal en lang

茅茅n jaar geleden

Hier 30 oktober 2 jaar. Broeken 80/86 en shirtjes 86. Mijn dochter is vrij klein en smal voor haar leeftijd

茅茅n jaar geleden

Zoon wordt 18 november 2 jaar. Draagt nu inmiddels 92 nog iets te groot maar 86 weer te klein 馃槉

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje word 23 november 2 en hij heeft maat 92. Hij is wel lang en slank waardoor de meeste broeken heel lelijk zitten om zijn middel

VRIEND

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook altijd op zoek naar broekjes met een echt koordje in de taille. Ik heb er al 3 moeten innemen! Hier wordt de kleine knul 2 jaar op 10 november. Hij weegt nu eindelijk 10 kilo, zit 83,5 cm lang en is net in maat 92 omdat de rest gewoon te kort of te strak is op zijn bovenlijf

茅茅n jaar geleden

Hier eind november 2, nu 84cm ongeveer en 11kg. Hij is een kleine smalle jongen. Truien shirts draagt hij vaak in maat 92 maar meer omdat ik oversized leuk vind staan. Broeken draagt hij vaak nog 80 soms 86 (ligt ook beetje aan het merk hoe het valt)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jana21

Hier eind november 2, nu 84cm ongeveer en 11kg. Hij is een kleine smalle jo ...
Hier zo鈥檔 minimeisje :) Denk 81/82 cm en zo鈥檔 10,5-11,5 kilo ofzo Maat 80/86/92 net hoe het valt 92 is vaak nog te groot, maar sommige jurkjes en truien passen al prima :)

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is rond de 16 kg en 95 cm. Draagt nu 98-104! Wordt 16 november 2.

茅茅n jaar geleden

2 nov 2 jaar. 85 cm en 13 kilo.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tems87

2 nov 2 jaar. 85 cm en 13 kilo.
Maat 92 heeft ze nu

茅茅n jaar geleden

21 nov - +/- 92 cm - geen idee hoe zwaar, ik gok 15kg. Hij draagt vooral maat 98 op het moment.

茅茅n jaar geleden

Super leuk om te lezen hoe goed ze zijn gegroeid en hoe verschillend het is per kindje. 馃槏

茅茅n jaar geleden

M'n zoontje wordt 8 november 2! Is 86 cm en weegt 11kg Draagt van boven sinds kort maat 92 en van onder maat 86. Zeeman broekjes kan hij zelfs nog in maat 80 aan. En hij draagt alleen broekjes met touwtjes, alles zakt van z'n kont 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hepziba

Ik ben ook altijd op zoek naar broekjes met een echt koordje in de taille. ...
Ik weet niet of het je smaak is, maar het merk Flinq heeft hele fijne broekjes met koordjes. Ze vallen ook mooi smal, dus er zit vanachter niet zo'n plofbibs 馃槵

茅茅n jaar geleden

Dochter 14 november 2 jaar. Net wel/net niet 90 cm en zo'n 14,5 kg. Boven 98/104, beneden meeste nog 92.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutje

Super leuk om te lezen hoe goed ze zijn gegroeid en hoe verschillend het is ...
Haha ik blijf die grote verschillen zo bizar vinden 馃槀 Kindje van een vriendin is groter dan mijn dochter en zij is nu 13/14 maand, dus net een jaar Mijn dochter 23 maand, dus bijna 2 馃槀 Allebei groeien ze netjes volgens hun eigen lijntje, dus prima, maar ik wist nooit dat die verschillen zoooo groot konden zijn 馃槢

茅茅n jaar geleden

Reactie op Gietertje

Haha ik blijf die grote verschillen zo bizar vinden 馃槀 Kindje van een vrien ...
Ja dat vind ik ook. Een vriendin van mij heeft een meisje 2.5 jaar maar me zoontje is even groot.. 馃構 maar ook de verschillende maten per kind van dezelfde leeftijd...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

21 nov - +/- 92 cm - geen idee hoe zwaar, ik gok 15kg. Hij draagt vooral ma ...
Ok hallo foggy preggo mombrain 馃槀 mn zoon is van 4 november. Die dag zal ik nooit vergeten, de datum staat kennelijk niet in mijn hoofd gegrifd.

茅茅n jaar geleden

Ik weet het eigenlijk niet zo goed, heb zijn kast al een tijdje niet uitgezocht. Maar er zitten best wel wat dingen tussen die te klein zijn. In zijn kast zit maat 86 t/m 98/104(van rompers). Ik denk dat 92/98 het beste zit. Binnenkort ga ik zijn kast opruimen, maar nu zijn we op vakantie en hebben we nog de korte kleren aan. Als we terug komen het blijkt in Nederland weer lange mouwen weer te zijn, dan ga ik zijn kast weer voor de winter inrichten en kijken wat we missen (ik heb al heel veel tweedehands liggen). Ons zoontje word eind oktober 2 en is nu al 15 kg.