69 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje is nu 92cm en draagt maatje 98.

één jaar geleden

Ik ben wel benieuwd welke maat schoenen jullie kindje heeft. Misschien leuk om dat er ook bij te vermelden? Mijn dochtertje zit nu net in maat 25🙈

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Ik ben wel benieuwd welke maat schoenen jullie kindje heeft. Misschien leuk ...
Maat 22 hier. En eigenlijk heeft ze maar 21 maar schoenen zijn maat 22

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Hier is 21 soms nog te groot 😂

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Ik weet niet of het je smaak is, maar het merk Flinq heeft hele fijne broek ...
Ziet er leuk uit, inderdaad! Bedankt voor de tip!

één jaar geleden

Hier bovenkleding maat 92, al sinds begin van de zomer. Broeken draagt hij maat 86 en soms zelfs nog 80 (afhankelijk van het merk), schoenmaat 22

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Maatje 24. Maar dit is zeer afhankelijk van het merk of de schoen/laars! Sommige 24 maten zijn veeeelste groot en sommigen passen al perfect. Voor de zomervakantie was het nog 22 😅.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Hier inmiddels maat 22 als ik het me goed herinner.

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Haha wauw! Hier nog maat 20 😂

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Haha wauw! Hier nog maat 20 😂
Wij hebben een langzame groeier die al haar kleertjes en schoenen lekker lang aan kan 😂 Ze begon met maat 19 van schoenen (maart toen ze begon te lopen) Maar volgens mij had ze toen stiekem zelfs maar maat 18 en volgens de Bristol had ze 3-4 maand later nog geen meetbare maat 😂 (ben daarna maar langs een ‘echte’ schoenenwinkel gegaan om ze op te meten en toen was het nog steeds 19) Ze heeft nu maat 20. Ook van kleertjes past ze nog heel veel dat een jaar geleden ook paste 😂 Toen zat het dan vaak wat ruim, nu perfect of dat het nog net kan.

één jaar geleden

3 nov wordt hij 2. Weet niet hoe lang hij is maar rind de 13 kg. Heeft maat 92. Dacht dat hij schoenenmaat 22 zou hebben. Maar blijkt na meting bij de shoenenzaak 24 te hebben...

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Maatje 23, maar ben bang dat die binnenkort 24 heeft..

één jaar geleden

Hier dochter 4 november 2 jaar. Draagt maat 80. Soms nog 74. Soms al 86. Ze is 79cm en 9.6 kg. Gaat nu naar schoenmaat 21.

één jaar geleden

Grote meid hier (vindt ze zelf ook 🤣) van 10 november, bijna 15 kg en maat 98-104. Hoe lang ze is weet ik niet precies. Schoenmaat 23/24.

één jaar geleden

Onze zoon is wat kleiner. Wordt 2 november 2 en zit in maatje 80/86.

één jaar geleden

Onze zoon is net over naar maatje 92. Kleine voetjes, net over naar maat 23 Lengte en gewicht zou ik echt niet weten🙈

één jaar geleden

Zoon 14 november 2. Maat 92-98 12,5kg Maat 24 Dochter vorige week 3 geworden Maat 104-110 15,5kg Maat 26 Beiden lang(e benen) en smal... lastig met broeken wel. Heb ik zelf vroeger ook altijd gehad haha.

één jaar geleden

Reactie op HinkeJ

Mijn zoontje draagt nu maat 23, maar denk dat hij daar nu wel bijna uitgegroeid is.

één jaar geleden

Mijn dochtertje wordt 21 november 2 jaar. Weegt 13 kg en heeft maat 92. Schoenmaat 21

één jaar geleden

Reactie op Melissa128

Mijn dochtertje wordt 21 november 2 jaar. Weegt 13 kg en heeft maat 92. Sch ...
Zo leuk ! 1 dag ouder. 😍