15 Reacties

één jaar geleden

Hetzelfde hier en 32 weken zwanger 😮‍💨

één jaar geleden

Dat zijn idd zware dagen....😭😭 beterschap

één jaar geleden

Als ik echt goed ziek ben dan gaat ze een dagje naar vrienden😊

één jaar geleden

Ik heb alles door mijn vriend laten doen. En als dat niet had gelukt had ik andere hulp ingeschakeld!

één jaar geleden

Naar m’n schoonmoeder. M’n man en ik waren een keer beiden ziek dus kon niet anders. Wel heel vervelend. Beterschap!

één jaar geleden

Doorbijten en hopen dat t snel bedtijd is voor de kleine. Had laatst mega buikgriep ik stond over te geven en hij stond hard te lachen aan de wc bril😅🤣 niemand wilde oppassen omdat buikgriep zo besmettelijk is.

één jaar geleden

Doorbijten en hopen dat t snel bedtijd is voor de kleine. Had laatst mega b ...
Omg😂

één jaar geleden

Reactie op VSXBZ

Omg😂
Jaa echt vreselijk. Maar het is niet anders 😅 lang leven chips, koekies en tv. Loedermoeder op zo een dag hoor

één jaar geleden

Doorbijten en hopen dat t snel bedtijd is voor de kleine. Had laatst mega b ...
Oh wat verschrikkelijk dat. Het was vandaag inderdaad doorbijten, en ik ben vandaag tot laat alleen met de kleine man. We hebben dus vroeg gegeten (hij vooral), even snel gewassen, kort verhaaltje en vroeg naar bed. Gelukkig snel is slaap gevallen, snel opgeruimd en nu duik ik ook in mn bed.

één jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Hetzelfde hier en 32 weken zwanger 😮‍💨
Ah dat is dan extra zwaar. 😔 Beterschap.

één jaar geleden

Pfoe ja pittig. Ik zorg ervoor dat ik zowel boven als beneden voor mijzelf eten en drinken heb staan en een spuugbak bij de hand. Voor mn dreumes maak ik ook een broodtrommel met vanalles erin. Hierdoor hoef ik maar 1x alles te maken. Ik pak het eten en spelletjes erbij waar ze zich wat langer mee kan vermaken. Tv heb ik ook aangezet (normaal doe ik dat nooit). Ik heb standaard eten in de vriezer voor wanneer ik niet kan koken.

één jaar geleden

Reactie op Buideltje

Ah dat is dan extra zwaar. 😔 Beterschap.
Jij ook beterschap!

één jaar geleden

Reactie op Grace93

Pfoe ja pittig. Ik zorg ervoor dat ik zowel boven als beneden voor mijzelf ...
Goede tips, dankjewel! 😊